Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 755
Sitter her med en HP 8510p, som nå etter jeg var på lan har bestemt seg for at wireless knappen skulle ta turen, så når jeg kom hjem og skulle komme meg på nettet greide jeg ikke å få knappen til å fungere! :O! har prøvd reformatering.. men funker ikke=( Noen som kan hjelpe meg? Mvh desperat surfer
Om du har XP, kan du jo bare gå innpå "Nettverk", så høyreklikke på den trådløse enheten også trykke på "Aktiver/Enable" Skal gå ann i Vista også, men husker ikke hvordan
Jeg kjører vista, og søker gjerne mer hjelp Takk for svar skogland
Du kan prøve dette :
Åpne kontrollpanelet - Nettverk og delingssenter - Administrere nettverkstilkoblinger (Dette finner du i "oppgave"-menyen til venstre.
Høyreklikk på Wireless Network Connection, og klikk på "Enable/Aktiver". [vedlegg]
Det samme skjedde med min HP, og jeg måtte sende den på service. :P Var hovedkortet det var noe galt med.
den brytern går via biosen, er flere av dem som før hadde mulighet og sette det i biosen helt til hp fant ut at det trengte dem ikke. det finnes noen 3parts flash til biosen, men hvis du ikke veit hvordan redde deg selv ved feil flash vil jeg ikke anbefale det. på gammle hp'er kan du og lodde over brytern på hoved korte. se opp for hovedkort som har impulsbryter.
Sjekk på Hp sine sider om det er utvidet garanti på maskinen, de hadde en del modeller hvor trådløs knappen og skjermkort tok kvelden.
Takk for hjelpen=) gode og fyldige svar

Hvis jeg kjøper en trådløs USB stick, vil det hjelpe meg? eller?
Ja, det ville jeg tro. Men dette må jo være noe en garantisak hvis laptopen ikke er mer enn 2 år gamel.
Synes for min del det er helt tullete at man MÅ bruke den knappen for at trådløs skal funke, burde jo være en eller annen comand eller noe som kunne "trykket" på den knappen??.. argh! stress :O!