Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1356
Hei, jeg ønsker å ta førerkortet men har narkotika på rullebladet. Jeg har kun en ting på rullebladet og ikke noe annet, stoffet jeg ble tatt med var et reseptbelagt legemiddel. Jeg betalte boten min og håper da dette kan være ute av verden. Vill jeg få problemer når jeg søker om oppkjøring og førerkort ? Jeg ble ikke tatt i noen som helst måte hvor en bil eller annet kjøretøy var i bildet.
Nei det vil du ikke.
Trådstarter
3 0
Takk for svar, men må bare spør. Snakker du av erfaring eller ? Har bare lest artikler hvor folk som har blitt tatt for hasj blir nektet førerkort
Slik jeg forsto det, så er du nøtt til å "misbruke narkotika" for å miste lappen, det vil si å bli tatt to ganger på et år.
Jeg har blitt tatt en gang med hasj og måtte pisse reint i 3mnd for å få ta lappen.
Du vil ikke møte noen problemer om du ikke har motatt et brev fra selveste Hr. Politimann der det står at du ikke regnes edruelig nok.
Går helt fint, ikke bekymre deg Snakker av erfaring