Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 928
Hei!

Skal innom Hong Kong i nokre dagar i ferien og lurte på om nokon hadde nokre tips til elektroniske artikklar som kan vere av interesse. Har lagt meg opp rundt 10 store lapper til å svi bort. Lurer iallefall på å anskaffe meg ein ps3 om ikkje anna. Alle tips mottas med interesse
kjøp med deg en 5-6 iphones og selg for 3x det du kjøpte de for på qxl/finn.no!
Lett! Kjøp en asus eee!
Sitat av xzyz39
kjøp med deg en 5-6 iphones og selg for 3x det du kjøpte de for på qxl/finn.no!
Vis hele sitatet...
hehe ja men pass på at det faktisk er en iPhone og ikke en iFone eller HiPhone etc :P
Tja, mulig at DealExtreme.com tilbyr at du kan plukke opp varer selv ved varehuset deres? De er i hvert fall lokalisert i Hong Kong.

Lite poeng i dèt forsåvidt, det er jo gratis frakt.

Sitat av xzyz39
kjøp med deg en 5-6 iphones og selg for 3x det du kjøpte de for på qxl/finn.no!
Vis hele sitatet...
Det gjør man i USA, ikke i Hong Kong. Sjansen for at den du finner på boder langs gater etc er fake er 99%, og jeg vet ikke om telefonen i det hele tatt selges fra Apple der. Jeg tviler på det.
Sist endret av Snillorg; 14. mai 2008 kl. 00:33.
Trådstarter
Jepp, en Eee hadde vore noko, dog HP sin 2133 ser også svært bra ut. Iphone ja, er ikkje 3g versjonen rett rundt hjørnet?