Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2768
må bare fortelle om gangen jeg infiltrerte en videregående skole.
de har jo ofte kodelås med kort. det var etter kveldstrening på skolen og skolen var nå stengt. jeg gikk der på skoleplassen så så jeg faren min komme gående, fulgte etter han til døren(sku bare skremme han først) men så så jeg muligheten til å komme meg inn uten nøkkel å greier. venta bare der i høstmørket til han hadde låst opp døre å gått inn, gikk etter pg holdte døra igjen. så hadde jeg omtrent fritt leide inne på skolen, men gjorde ikke noe mer med det, men det ga et skikkelig adrnalin kick

dette trikset funker sikkert andre plasser også!
Satan, du er jo den pøbelen! Sikker på at du ikke ble oppdaga av politiet og nå er under konstant overvåkning av PST?
Litt av en spionvirksomhet må jeg si...
Er ikke noe alarmsystem eller overvåknig på noen av de videregående skolene?
Velkommen til forumet vil tro du føler at du passer inn her . Bra historie det, les de andre infiltrasjonstrådene så får du sikkert flere tips
de fleste av VGS og forsåvidt andre skolene jeg har vært inne på uten å egentli skulle ha vært der (nei nei, ikke i utgangs punktet noe kriminelt) har faktisk elendig med alarmer og slikt, er for det meste bare på knusing av vinduer og oppbryting av låser på viktige dører som f.ekslagringsrom på labben og slikt... men sånn ellers er det for det meste ganske dårlig med alarmer og slikt...

og woohoo, du tok en råsjanse der
Vi var en gjeng som brøyt oss inn på gammle skolen som skal rives (ungdomskole). Er ikke noe møbler eller noe der inne men masse brannsluknings apparater så vi knuste en rute klatra inn og fant disse. I forigårs fant vi vel ca 7 stykker som vi brukte på en fotball bane. I går fant vi 5 nye brannsluknings apparater så vi gikk opp i andre etasje til en stor sal og spraya ned hele greia det var en sinsykt stor pulver sky utrolig gøy^^ som var i hele salen pluss en del klasserom. Etter lekingen med apparatene gikk vi rundt i bygget knuste ruter og lette rundt etter andre morsomme greier. Vi fant noen spraybokser og tagga rundt omkring. Når sprayboksene var ferdige tok vi oss en sigg og så fant en av de andre to plastplanter som han satte fyr på, han kasta på sprayboksen noe som kanskje ikke var så lurt. En av de andre ble litt paranoid så han skulle slukke flammene med en brannslange så smalt boksen noen meter unna oss det gikk heldigtvis bra. Så slukka han flammene og vi gikk rolig ut og hjem.
Sist endret av Bomber; 3. november 2005 kl. 15:46.
Dere er voksne hører jeg! Men det var sikkert gøy da! Har ikke akkurat noen store infiltrasjonshistorier selv, annet enn at på ungdomsskolen (er noen seriøse i det hele tatt i løpet av de årene der?) hang jeg med noen svært syyke gutter. Vi surra rundt i gangene/jobba med prosjekt på datarom, og fant ofte dører vi dirka opp osv, så satt vi der da! På et grupperom som vi aldri hadde sett før, med masse gamle ting liggende. Fant en gammel diskett (nå mener jeg ikke gammel som de mange her sikkert har liggende, nå mener jeg de enda eldre, sånne svære greier!) og tok med oss et par stykker. Har dessverre ikke bilde . Ble jo tatt ofte da, "eehm vi øver på skuespillet i norsken og fant en åpen dør!"
Kan vel ikke si at jeg er voksen :P Et år mindre en deg faktisk ^^
Har å vært på et gammelt nedlagt gartneri og hatt det mye gøy, masse knusing osv tror vi tok ned over 100 lysrør og knuste :P Knuste og møbler og ruter, etterhvert var det ikke noe å knuse så vi plaget vakter som noen ganger gikk rundt der Ganske skummelt å ha 2 voksne folk etter deg løpende med lommelykter som skriker "kom tilbake forbanna drittunger " Nå er det ikke no igjen der alt er spikra igjen og det blir vel snart rivd Ble aldri sikkelig tatt der da men en annen gang da jeg og en kompis klatra over gjerdet til et gravemaskin firma ble vi tatt for å stjele brannsluknings apparater =\ det var surt. Først klatra vi over gjerdet så fant vi 2 brannsluknings apparater i en gravemaskin vi tok dem og kasta de over gjerdet. Så klatra vi tilbake og hadde det gøy med dem, så kom det snut vi tenkte bare faen og så etter litt tid fortalte vi at det var oss. De sa at det var 5 biler eller no som lette etter oss og bak oss var det en hund som fulgte sporene av oss. Så vi måtte inn på stasjonen. Vi ble ikke anmeldt heldigtvis, men vi måtte erstatte aparatene surt å betale 625 kr pluss sure foreldre =\
Sist endret av Bomber; 3. november 2005 kl. 16:24.
Herrejesus for en idiot du er Bomber, aldri slått deg at meningsløs ødeleggelse rett og slett er dumt?
Jeg greier rett og slett ikke å uttrykke hva jeg synes om deg akkurat nå. Ikke bare er du totalt og komplett hjernedød, du er faktisk så ufattelig idiot at du finner på å skryte av det.
Jo har slått meg mange ganger jeg vet det, og ja jeg er en hjernedød idiot. Men gartneriet og skolen skal jo rives uansett. Ja det er vel egentlig dumt uansett herverk er egentlig bare meningsløst men det kan være gøy. Men jeg ville bare fortelle jeg, trodde dette forumet ikke var sånn fy fy ikke gjør sånt men ja jeg vet at det er dumt har roa meg ned uansett var vel litt værre drittunge før.
Ja han er skikkelig dum så river noe som skal rives likevel Kan likesågodt få ut litt aggresjon der enn å gå rundt og slå ned folk...finnes de som gjør det også. Og hvem under 20 oppfører seg voksent uansett Hadde vært verre hadde han vært 25 og gjort sånt fortsatt.
tror det eneste lignendes jeg har gjort er å ha fått kameraten min til å klatre inn i vinduet på et hus, åpne for meg og en annen kamerat så vi kunne gå inn å hente noen brannsloknings apperat, så rusla vi rundt med dem hel til vi fant noen ungdomer vi spruta ned... tror dem fikk sjokk... vi sto oppe på en mur på en festning her i fredrisktad, dem sto nedenfor. så tok vi å bandt fast apperatene så dem spruta utover, så løp at dundas :P jeg er vill.. hehe
Bomber: Selv om den store majoriten av medlemmer her er svært liberale, så betyr ikke det at meningsløs ødeleggelse og generelt "drittungeroppførsel" er oppfordret. Jeg tror og håper iallefall at de fleste av den eldre garde her er rimelig intelligente og oppegående folk. Selv om du tydeligvis ikke har fått det med deg, så er det da forskjell på å være liberal og idiot.
Menmen, er bra ut du selv ser at det du gjorde kanskje ikke er noe å skryte av.
Sitat av MartinB
tror det eneste lignendes jeg har gjort er å ha fått kameraten min til å klatre inn i vinduet på et hus, åpne for meg og en annen kamerat så vi kunne gå inn å hente noen brannsloknings apperat, så rusla vi rundt med dem hel til vi fant noen ungdomer vi spruta ned... tror dem fikk sjokk... vi sto oppe på en mur på en festning her i fredrisktad, dem sto nedenfor. så tok vi å bandt fast apperatene så dem spruta utover, så løp at dundas :P jeg er vill.. hehe
Vis hele sitatet...
LOL Stakar ungdommer! /offtopic hvilken festning? har slekt på den sida av landet så der har jeg vært en del..gamlebyen dere var i da eller? /offtopic
Ja jeg vet forskjellen på idiot og liberal, jeg er vel egentlig idiot du er ikke den første som kritiserer meg for idiotisk oppførsel :P Men uansett det med brannsluknings apparatet var dumt, var ikke gøy å sitte på politi stasjonen og forklare din barnslige oppførsel til politiet. Er glad fyren ikke anmeldte det hadde blitt grovt tyveri.
Sitat av Snerk
Er ikke noe alarmsystem eller overvåknig på noen av de videregående skolene?
Vis hele sitatet...
jo det er bevegelsessensorer på laben og datarommet
infiltrasjon av skoler ja offtopic, men.. hvor mange har klart å springe fra purken?
Ja, verden hadde jo blitt et mye bedre sted å leve i om vi lot alle gjøre hva de ville.

Heck, hvorfor ikke opprette total anarkisme, plyndre og stjele fra hverandre, begå herverk og ha det artig med det, selv om det går utover andre personer og deres liv? Logikken i det der er jo soleklar; kortsnevet og ignorant syn er det beste!

Dette er faktisk et forum, greit at personer poster sine egene meninger, men begynn da ikke å syt selv om folk er uenige, voks opp og prøv å være litt konstruktiv heller.
Tja. Infiltrasjon på skoler hører jeg er morsomt Var selv med på det en gang, på en barneskole som var under opppussing. Tror det var for kanskje to år siden.

Vi var en gjeng som var på fylla ute en kveld, så så vi at det sto stilas opp mot taket på skolen, så vi utnyttet seff. sjansen til å gå oppå taket! Vi oppdaget at snekrerne hadde latt det stå helt åpent fra tak til loft, og fra loftet går det trapp ned til 2.etg på skolen ..
Der var vi å herja, tok av med brannslokningsapparater (alle gjør det?:P), til vi innså at det var alarm på bygget. Alle fikk panikk og sprang ut av skolen og inn i en nærliggende skog.
Etter en stund med "pingleprat" så gikk vi ut av skogen, og begynte å gå videre igjen.. Det var da politiet kom.
Vi ga selfølgelig politiet falsk identitet sånn at vi ikke ble tatt. Lure var vi ikke, for 2 av oss ble tatt for at vi oppga falsk identitet.
Vi ble heldigvis ikke tatt for den lille "infiltrasjonen" vår.

Husk barn: Gjør dere slemme ting havner dere i buret!!
Sitat av nohope
Husk barn: Gjør dere slemme ting havner dere i buret!!
Vis hele sitatet...
Ikke hvis man ikke blir tatt for det, synes det er lamt å bare ødelegge.
Det er morsomt å gjøre "rare" ting med rektors pc uten at noen vet hva som har skjedd.
Sitat av snø
infiltrasjon av skoler ja offtopic, men.. hvor mange har klart å springe fra purken?
Vis hele sitatet...
jeg har...