Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2115
Jeg er ute etter litt informasjon om T-banenettet i oslo.

Blir strømmen slått av om natten eller er den på hele tiden?
Togene får jo strøm fra skinnene og en leder som ligger under gult deksel på siden. Er det flere ting som kan være rissikabelt i tunnellene?
Vet noen om hvordan overvåkingen av tunnellene er. Blir for eksempel inngangene overvåket. Undergrunnsstasjonene er jo stengt om natten. Hadde det vært mulig å komme seg inn dit ved å gå gjennom tunnellene?
Kanskje det er taggerne som har mest peil på dette, men får følelsen av at de ikke lenger er så aktive mot oslo sporveier lenger.

Hadde vært drittkult å tatt ei natt i systemet og filmet litt. Det er jo ganske mye som ligger under jorden og særlig hadde det vært kult å kommet seg innover mot den nye delen av nettet som åpnes til neste år. Der det nå sikkert foregår intensiv bygging.
Tror det slås av. En bekjent gikk rundt oh sjekket svillene på natten før og da bør det jo ikke være strøm der.
Er en stund siden jeg var nede i tunnellene, men om natta er overvåkningen så som så. Aldri fått noe pes. Men er jo mulig at de har satt omm flere kameraer i senere tid. Kom inn på stasjonen før, tror ikke de har laget noen dører siden den gang.
Det med strømen vet jeg ikke. Var ikke akuratt som om jeg stakk foten under det gule for å teste. Løper du midt i sporet er det vel lite som er farlig.
Vi pleide å ta oss inn ved den nedlagte stasjonen mellom majorstua og nasjonal, der det er masse reklame piss nå.

Før var overvåkingen så som så, du kunne være uheldig å møte på consept overvåking med video var aldri noe problem.
Det begynner jo å bli en stund side jeg var fiendtlig til sproveien, så mulig de har oppgradert overvåkningen siden jeg drev på som verst.

Du kan jo stikke på www.hip-hop.no om det forsatt eksisterer, og spørre folka som enda er aktive innen graf miljøet.
Har sett vedlikeholdstogene kjøre på sporet om natta når jeg har passert majorstua.
Kan jo være en risk for å bli kvesta hvis en av disse hadde kommet susende gjennom tunnellen.