Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1493
Har en gammel skolepc av typen HP Probook 4330. Denne har Windows 7 Enterprise. Forsøker og innstallere Windows 10 på den uten og lykkes. Pcen vil ikke boote i fra usb (Ja, har sett den som første valg i bios etc.).
Vil heller ikke innstallere når du velger "Innstaller nå" i W10 mediatool.. Noen som har kjennskap til dette????
Forsøkt andre USB-penner?
Forsøkt andre media writers som Unetbootin eller Rufus?
Forsøkt å laste ned ISO-fil på nytt, formatere usb-penn og putte iso-filen på minnepennen igjen?
Har forsøkt alt det. Minnepenn en vises i bios men booter ikke....
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Korleis har du kopiert ISO til USBen?
ISO er kopiert over på stick ved hjelp av Rufus.
Er minnepenna formatert til NFTS?
Sitat av FrostElite Vis innlegg
Har en gammel skolepc av typen HP Probook 4330. Denne har Windows 7 Enterprise. Forsøker og innstallere Windows 10 på den uten og lykkes. Pcen vil ikke boote i fra usb (Ja, har sett den som første valg i bios etc.).
Vil heller ikke innstallere når du velger "Innstaller nå" i W10 mediatool.. Noen som har kjennskap til dette????
Vis hele sitatet...
Ja, jeg får ikke intallert windows 10. Dette gjelder kun versjon 1809. Jeg har msi hovedkort.

Det er ett kjent problem

Om det er det samme du opplever er uvisst, da det ikke akkurat var utdypende forklaring på problemet.

Rett etter jeg postet her så slapp msi en beta bios på hjemmesiden som de anbefaler å ikke benytte seg av med mindre en må. Men slik er det jo med beta..
Sist endret av Jens1; 11. desember 2018 kl. 01:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.