Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 13200
Trådstarter
litt OT men dog;
Dennis Leary og Pablo Francisco har tatt opp dette med piercing og tattoveringer og jeg synes det er hysterisk morsomt

http://www.youtube.com/watch?v=6p7aHr03qCY <-- Pablo

http://www.youtube.com/watch?v=aQxgv4QtKM8 <-- Dennis

Dennis filmen begynner han å snakke om piercing og alt annet relatert til ungdom etter ca 4 minutter
Sitat av spelley Vis innlegg
Tegn på at du ikke elsker dama di... At du slår opp med en pga kroppskunst/modifikasjoner, sier bare litt om deg.

Min kjæreste får gjøre det hun vil med kroppen sin, jeg skal ikke styre hun under noen omstendigheter.

At enkelte folk her, ikke klarer å være med folk pga modifikasjoner på kroppen, skremmer meg. Folk må no få gjøre det de vil med kroppen sin, uten at de måtte gå rundt på gaten å frykte for vemmelige tilbakemeldnger/hat.
Vis hele sitatet...
Syns du skal pase munnen din framfor å bli personlig!
Pass på dine egne saker. Du kan si det du vil om kjæresten din uten å komme med frekke kommentarer!
Jeg kom med mine meninger generelt sett, men du skal absolutt bli personlig.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Syns du skal pase munnen din framfor å bli personlig!
Pass på dine egne saker. Du kan si det du vil om kjæresten din uten å komme med frekke kommentarer!
Jeg kom med mine meninger generelt sett, men du skal absolutt bli personlig.
Vis hele sitatet...
Sålenge du blander inn personlige elementer i en diskusjon så tar jeg meg friheten til å bruke de mot deg. Jeg kommenterte generent mot det du sa, og jeg står fortsatt for det. Hvorfor? for jeg reagerte på innlegget ditt.
Sist endret av Spelly; 7. mars 2009 kl. 23:47.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Syns du skal pase munnen din framfor å bli personlig!
Pass på dine egne saker. Du kan si det du vil om kjæresten din uten å komme med frekke kommentarer!
Jeg kom med mine meninger generelt sett, men du skal absolutt bli personlig.
Vis hele sitatet...
Du må da tåle å få respons på innleggene dine når du selv sier at de kan virke provoserende?
Sitat av spelley Vis innlegg
Sålenge du blander inn personlige elementer i en diskusjon så tar jeg meg friheten til å bruke de mot deg. Jeg kommenterte generent mot det du sa, og jeg står fortsatt for det. Hvorfor? for jeg reagerte på innlegget ditt.
Vis hele sitatet...

Kos deg me dama di du! Håper hun gjør noe så ekkelt so å kløyve tungen for så å se ut som en vemmelig hoggorm! Be my guest!
Regner ikke med at du sier et eneste ord!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Dersom dama mi hadde gjort dette så hadde jeg slått opp med umiddelbar virkning.
Vis hele sitatet...
(Umiddelbar virkning faktisk, ikke 3 ukers forvarsel altså?)Tja, for mange kan nok dette virke som en veldig grov uttalelse, men antageligvis ville du ikke blitt sammen med en person som drev med kroppsmodifikasjoner. Kjæresten din ville nok måtte forandre seg ganske kraftig om hun skulle begynne med slikt, og da er det godt mulig dere ikke passer sammen lengre.
Hvis noen av kompisene mine hadde gjort det så hadde jeg sannsynligvis mistet litt av respekten for dem automatisk
Vis hele sitatet...
Ah, et typisk tilfelle av "Jeg _vet_ hvordan jeg ville reagert". Men det vet du jo faktisk ikke. I tillegg spiller nok motivet deres en rolle, selv om du ser ut til å ha gjort deg opp en mening om at motivet kun kan være "å se kul ut".
i tillegg til å bare fokusere på ormetungen mens de pratet, uten å følge særlig med på hva de sier.
Vis hele sitatet...
Jeg var faktisk usikker på dette, så jeg sjekket litt rundt etter videoer av folk der man ser ansiktet godt imens de snakker (taler o.l.). Man ser faktisk ikke tungen så veldig mye, og "slangetunge" trenger faktisk ikke være i ytterste splitt hele tiden. Skulle tro det er vanlig å holde de to delene sammen når man snakker for å kunne forme ord.
Dessuten hadde jeg nok grublet veldig på hvordan dette ville påvirke dem i dagliglivet. Tenker da på spising, drikking og snakking.
Vis hele sitatet...
Ånei, så fryktelig! Du må gruble over noe! Eh, det er vennene dine, og det er en forholdsvis uvanlig ting å gjøre, så det burde ikke være noe som helst problem å spørre og grave når dere sitter sammen i vennekretsen. Det argumentet er bare altfor sært. I tillegg så er det faktisk lov å gruble over det når noen andre enn vennene dine hadde gjort det.
Dersom dette hadde ført til taleproblemer hadde jeg nok irritert meg veldig.
Vis hele sitatet...
Så det samme ville du sagt om noen som stammer, lesper, eller ikke kan uttale "r", eller har en noe uvanlig dialekt? Tror selv dette vil være mye det samme som å venne seg til å snakke med gane (fra kjeveortoped, reguleringsgreie). Det går rimelig fort å venne seg til å snakke vanlig igjen.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Kos deg me dama di du! Håper hun gjør noe så ekkelt so å kløyve tungen for så å se ut som en vemmelig hoggorm! Be my guest!
Regner ikke med at du sier et eneste ord!
Vis hele sitatet...
Du ser fortsatt ut til å være litt uklar om motivene folk har for å gjøre dette, og viser en forholdsvis lav evne til å kunne forestille seg andre personers tankegang. Du framstiller det som om en gjeng tullinger hopper rundt og skriker "åh! Jeg vil kløyve tunga mi så jeg kan se ut som en vemmelig huggorm! OMG!111eleven!".
Jeg syntes det er dumt å gjøre sånt, det ser helt ærlig veldig stygt ut etter min mening.
Et problem med å gjøre det er jo karriere, tror det er et dårlig første intrykk å komme inn på et intervju med en kløyvet tunge. og du får antageligvis ikke jobb som handler om å snakke med folk og prøve å selge et produkt.
Mange damer syntes nok ikke det er spessielt sexy med det heller.
Sitat av duraxel Vis innlegg
Jeg syntes det er dumt å gjøre sånt, det ser helt ærlig veldig stygt ut etter min mening.
Et problem med å gjøre det er jo karriere, tror det er et dårlig første intrykk å komme inn på et intervju med en kløyvet tunge. og du får antageligvis ikke jobb som handler om å snakke med folk og prøve å selge et produkt.
Mange damer syntes nok ikke det er spessielt sexy med det heller.
Vis hele sitatet...
Det er greit nok at du synes det ser stygt ut, du kan selvfølgelig ha din mening angående om det er pent eller ikke. Vel, Karriere kan selvfølgelig ha noe og si, men jeg tror de fleste som velger å ta det skrittet er klar over det. Når du sier at du antagligvis ikke får jobb som selger av et produkt når du snakker med dem mener jeg er feil, Ettersom du hverken trenger å vise kjeften din når du f.eks er Telefon selger som er eksempel på det. I tilleg er det bare en teori du har om at mange damer som ikke syns det er sexy - Vel, Jeg vet om veldig mange damer som faktisk syns det? Det blir alt i alt bare hva du tror er ulempene. Jeg selv har jo både piercing på synlige steder, Tatoveringer på Knokene, Hals (Synlige steder) og jobber som servitør på en av de mest kjente resturantene i Oslo (Noe som ikke har vært et problem, Selvfølgelig kan det være skremmende for kundene, Men noen ganger ser arbeidsgiveren forbi dette om du virkelig er flink i noe) Men selvfølgelig er ikke dette ofte.
Sist endret av Saint123; 8. mars 2009 kl. 13:19.
Jeg kan ikke tro at ingen andre har nevnt det, men:

Å få utført oralsex av en gutt med splittet tunge må være ganske FÆNTASTIK?
Sitat av duraxel Vis innlegg
Mange damer syntes nok ikke det er spessielt sexy med det heller.
Vis hele sitatet...
Hadde du sagt -jeg- synes ikke det er spesielt sexy hadde det vært okå, men om det er så mange damer som ikke synes det er spesielt sexy, er det nok like mange som synes det ER spesielt sexy.

Jeg synes det er hæslig fascinerende tenk så arti å kline med noen som har kløyvet tunge
Go for it!
Men fytte så vondt det må være
Sitat av Catnip Vis innlegg
Jeg kan ikke tro at ingen andre har nevnt det, men:

Å få utført oralsex av en gutt med splittet tunge må være ganske FÆNTASTIK?
Vis hele sitatet...
Det spørs jo litt på åssen gutten bruker den splitta tungen sin.
Ja, du har helt rett det er bare teorier jeg har, ingen erfaringer i det hele tatt innen for dette emnet.
Trådstarter
Sitat av Catnip Vis innlegg
Jeg kan ikke tro at ingen andre har nevnt det, men:

Å få utført oralsex av en gutt med splittet tunge må være ganske FÆNTASTIK?
Vis hele sitatet...
har vert inne på tanken ja, og vill tru at det fungerer andre veien for gutter med jenter som har kløyved tungen
En med splittet tunge kan med øvelse bevege de to musklene uavhengig av hverandre. Noen vil mene det er en fordel.
Trådstarter
en av grunnen er jo også for å ha noen ingen andre har, er jo uttlige personer med piercinger og tattoveringer, overalt og diverse diverse, og det er mer og mindre blitt "godkjent" i dagens samfunn, og med en gang noen gjør no utover det blir de sett på som rare og mangel på sosialt intelekt og det er ikke måte på, men man kan vell se på det som samme måte som jenter som driver og kaster opp for at de selv synes at de er feite selv om de ikke er det. osv, vist man er først innstillt på noe så er det vell de ferreste som ikke fullfører instillingen demmes
Jeg har funnet ut at jeg skal gjøre det, men må ta meg en prat med millitæret først, så om de sier at de ikke bryr seg så blir det gjort før sommeren oom ikke m jeg nokk vente noen år til