Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 328
Anonym bruker
"Kjent Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei er tom for hasj men har en pipe jeg har røyket noen uker på, den er full av brun/svart rester etter thc, kan jeg skrape dette og blande med tobakk og røyke?
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei. Akkurat samme gøgga hadde kommet hvis du bare hadde røyka tobakk i pipa uansett så er bare tjære ikke noe thc i det. Jeg har prøvd man får bare lett hodepine skaff deg litt cash så kjøper du deg litt bønne.
Selvfølgelig kan du røyke skrap. Det funker nok selv om det ikke henger så lenge i, var min erfaring iallefall. Og det smaker ikke særlig godt
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skrap var noe vi i min gjeng tydde til i den tid jeg røykte i gamledager. På vidergående var det ikke alle som hadde så gode penger som likte å røyke hver dag. Da gjaldt det å spare på skrapet på glassbongen. Så skrapte man av tjæren og tørket det i noen dager, eller hurtig på ovnen. Så røykte man det. Det smaker herk, men man blir stein av det.