Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 795
Jeg syntes det er vanskelig å finne frem til nettsteder om kreativ skriving i Norge. I USA finnes det så mange resurser at man blir overveldet. Til slutt ble jeg lei av å google etter et sted å publisere tekster. Jeg laget denne nettsiden www.kreativskriving.com . Det er ikke noe mer enn en template fra wordpress, men jeg har stappet den full av alle resursene jeg kunne finne. Er det noe som mangler? Er det noen freaker som har mening om noe annet enn dop?
Du har en orddelingsfeil på "skrivekonkuranse" som er litt pinlig på en nettside om litteratur. Ellers er det et godt initiativ.
Sitat av Tawon Vis innlegg
På finsk kaller man sånne som deg en pilkunnussija
Vis hele sitatet...
Jeg synes bare man må kunne det man driver med hvis man skal lage et nettsted. Det er lov å gjøre feil, men da må man tåle å bli rettet på.

Hvis du laget et nettsted og brukte feil syntax i kildekoden, ville jeg rettet på det, selv om det er en bagatell.
Sitat av Burnskagen Vis innlegg
Jeg synes bare man må kunne det man driver med hvis man skal lage et nettsted. Det er lov å gjøre feil, men da må man tåle å bli rettet på.

Hvis du laget et nettsted og brukte feil syntax i kildekoden, ville jeg rettet på det, selv om det er en bagatell.
Vis hele sitatet...
Hehe. Jeg er nok ikke så flink i rettskriving. Det tar jo stort sett Word seg av. Men takk for hjelpen. Feilene er nå rettet. Forhåpentligvis er ikke mine andre besøkende så oppvakte som deg