Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3435
Hei,

Lurte litt på om det er noen fra Lillestrøm området / omegn. Som kunne vært interessert for litt poker spill?

Vi er 3 stykker som tenker å åpne en pokerleilighet sentralt i Lillestrøm.

Det kommer primært til å gå 5/10 - 10/20 holdem/ roe -

Samt at vi kjører en del morsomme cashgame ligaer / bad beats jackpots so on.


Har ett ganske stort poker nettverk, men kjenner svært lite spillere i Skedsmo området.


Takker for tilbakemelding.
Hei, nettopp fylt 18 og bor rett ved Lillestrøm. Er gjerne med, føler selv jeg er nogenlunde god i poker da jeg vinner alt av venner og familie.

Kan jeg spørre hvor gammel du er og erfaringer innen poker?

Takker for svar jeg også!
Halla!
Fylte 18 i september faktisk. Har siden spilt veldig mye på nettet. Bruker mye tid på poker og elsker spillet.
Jeg holder til i Oslo, men det er null stress å dra til Lillestrøm!
Hei,

Jeg pleier å spille med en gjeng (5-9 stk) fra skedsmo området.

Nivået er jo varierende, men er hobby spillere som har bla vunnet krets mesterskap.

Tror dette er noe noen av oss har interesse for.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Heissan jeg har samme innteresse med en 400 kvm locale til dispansjon perfekt for poker. Jeg har åpnet siden Strømmen poker på facebook bli medlem der så får vi til noen poker kvelder.
Jeg ville lett vært med på poker i helgene. Kunne du postet link til FB gruppen her?
Pass på. Hvis jeg husker riktig så var det vel en artikkel i romerikes blad for en god del år siden hvor et pokerlag i Lillestrøm (eller ved Sagdalen holdt de vel til) fikk deltastyrken til politiet stormende inn i lokalet med skuddsikre vester og automatvåpen og hele pakka...