Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1186
noen som selger slike i norge? benkmodell under 40kg. ingen krav til nøyaktighet, skal bare krukes til å dreie ned skruer og slikt. tenker jeg går for denne om det ikke kan oppdrives i norge: http://www.ebay.com/itm/7-x-12-Preci...item338422fa6f
Overskuddsmateriell
Motor output power: 150W

Håper det er skruer av plast du skal dreie. Det står også at det er variabel fart på den som jeg tolker til at det er helt trinnløst. Jeg vil da tro at motoren er frekvensstyrt eller det brukes en variator. Begge deler vil uansett føre til effekttap som gjør at den vil i praksis gi mindre ut på spindelen. Vil si absolutt minimum 500W hvis det bare er små skruer av stål du skal jobbe med.

I tilegg er det ingen vits i å finne frem et micrometer i en slik benk, de er alt for ustødige og vil fjære i alle rettninger så de vil ikke vil dreie 100% rette partier selv om du ikke rører på noe annet enn lengderettning.
Sånne solgte vi på bauhaus liertoppen før, husker ikke priser men var ikke avskrekkende. Så faktisk veldig lik ut som den på ebay, men husker ikke merket. I dag tror jeg alt sånt er borte derfra, det passet ikke det norske markedet. Hvis du spør etter hjelp der vil de ansatte på jernvareavdelingen ha jobbet der max et år og husker dermed ingenting av hvilke leverandører som har vært der tidligere.
Ta en titt på produktene til Albert E. Olsen. Mener å huske at jeg har sett en slik der en gang

Hadde egentlig vært litt kjekt med en slik dreibenk