Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 5176
Her er problemstillingen..
En kamerat har noen merkelige opplevelser
Han blir oppsøkt av fortiden uansett hvor han befinner seg i det offentlige rom
Han gjorde en blindtest og satt seg på en cafe med ryggen klar
Han oppdaget en uønsket person som gikk og så ned på sin tlf som om han gikk etter et map?
Og så oppsøkte han min venn
Dette gjentar seg og min venn gikk til innkjøp av ny tlf
Det fortsatte..
Men! Han brukte den samme Google konto på nye tlf
Opprettet 2 veis verifisering
Men virket som dette ikke hjalp
Noen id om hvordan han blir sporet? Og hva han eventuelt må gjøre/ bør gjøre?
Android mobil
Han lurer også på om de har hatt tilgang til mail og feks Instagram Facebook
Limited edition
Moff's Avatar
Dette har nok en mye enklere, helt analog forklaring. Med Google-kontoer, som potensielt kan gi tilgang til "find my phone", får man uansett varsel om mistenkelige pålogginger, selv om man ikke har aktivert noen form for sikkerhet. Det er svært usannsynlig at mobilene blir sporet.
Vel, oppfører en seg rart blir en fort lagt merke til av andre.
Kompisen din skal være meget interresant for at noen gidder å ta seg det bryet, iallefall og gå bort til den man skal "overvåke" .

Her lukter det droger, og god gammeldags kriminell paranoia.
Trådstarter
3 0
Meget mulig han er snakket inn i noe grunnet sin fortid
Han har fått kommentarer og hint rundt seg
Hans plan er og holde sin sti ren og ta det som det kommer
Ikke tvil om at noen vil ham vondt
Men han er ikke interessert i og blande seg eller bry seg
Det var det rent tekniske det var spørsmål om
Høres fortsatt ut som god gammeldags paranoia spør du meg. Tror du lenge nok at noen følger med på deg, så ser du til slutt også folk som følger med på deg.

Om polti avlytter og overvåker deg, så skal jeg love deg at du aner ikke en dritt om det før du har håndjern på. Garan-Tert.
Men de som overvåker de gir jo ikke hint om at de overvåker. Ei heller vil de oppsøke den de overvåker. Alt du har kommet med sålangt faller på egen urimelighet. Om du ser en person som bruker mobilen så kan du 1 million årsaker til at de glaner på mobilen. At de skulle glanse på skjermen for å finne deg eller kompisen din for så å oppsøke deg og snakke til deg, vel det skjer nok bare ikke.

Forsøk med et par netter med ekstra masse søvn. Ta deg noe seroquel om de har tilgang på og se om ting virker annerledes etter et par netter med masse søvn.
Trådstarter
3 0
Tenker det er mer for og prøve og skremme..
Mulig av demmes "stuke tanker"
Men kompis er IKKE lett skremt
Igjen.. teknisk��
Offtopic... drugs og noia er ut døra
All the way up
Det fåtallet mennesker som evnt har tilgang til å spore en enhet bruker det ikke på noe sånt tull.