Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1424
Skal på feire til Roma mellom 7 okt til 14 okt.
Lurer derfor på om noen har hotelltips

- Maks 7k for en uke
- Privat rom og bad
- Bør ligge i gåavstand til de viktigste tingene i roma
- Bør ha WIFI
Hallo der Oddiii.
Jeg kan anbefale hotellet B&B Casa Vicenza.
Veldig sentrumsnært, WIFI på rommet og AC.
Frokosten er super og tror det ligger på rundt 8-900,- natten der!
Også må dere huske å få med deg en kaffe på Sant'Eustachio Il Caffè
Mvh. Silentkick
edit: Innlegg 200
Sist endret av SilentKick; 23. august 2015 kl. 22:41.
Oddiii's Avatar
Trådstarter
Sitat av SilentKick Vis innlegg
Hallo der Oddiii.
Jeg kan anbefale hotellet B&B Casa Vicenza.
Veldig sentrumsnært, WIFI på rommet og AC.
Frokosten er super og tror det ligger på rundt 8-900,- natten der!
Også må dere huske å få med deg en kaffe på Sant'Eustachio Il Caffè
Mvh. Silentkick
edit: Innlegg 200
Vis hele sitatet...

Der var det dessverre fult
Hmm, da kan du prøve Vatican Rooms (http://no.hotels.com/hotel/details.h...-09-2015&rooms)
Sist endret av SilentKick; 23. august 2015 kl. 23:05.
Et lite og pent 3 stjerners hotell som ligger i sentralstasjonsområdet. Trevi-fontenen og Spansketrappene er ca. 1 km unna, mens Colosseum er ca. 2 km unna.
Vis hele sitatet...
Hotel Eurostars Domus Aurea
Anbefaler ALLE andre Italienske byer framfor Roma. Spør du meg så er en Roma en drittby med tusenvis av lurendreiere. Er like slitsomt å være i Roma som i Egypt. To plasser jeg aldri reiser tilbake til. Too bad jeg ikke fiske topp mynten jeg kastet i fontena andre gang jeg var der for det var like dritt da og. Dyrt, mye bøffing, dårlig service og en utrolig arroganse blant luringene. Dra nordover eller sydover fra Roma så fort du kan.

Folkeskikken og de gode opplevelsene øker proporsjonalt med avstanden til Roma

Hm jeg tror nesten Roma fortjener en egen ligning.
Latterlig mye turister og rælet ja, men kan anbefale en guidet tur i Vatikanet, dog proppfullt av folk der også.
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Latterlig mye turister og rælet ja, men kan anbefale en guidet tur i Vatikanet, dog proppfullt av folk der også.
Vis hele sitatet...
Ja det er jo greit, men ennå på høsten så er det kolossalt mye folk der. Bedre å ta vatikanet skikkelig off-season når det er kaldt i januar/febr. Og litt kø må en nesten regne med da også

Nei Roma er ingen hyggelig by. Men en skal ikke langt utenfor Roma før en opplever en helt annen side av Italia. Og hyggelig og blide mennesker. Ikke bare arrogante suringer som i Roma. Ja til sist så blir en jo sur selv når en ser så mange sure tryner og man blir forsøkt bøffa uansett hvor en går.

Av alle plasser jeg har reist til så er det bare 2 som er skikkelig ræl, det er Roma og alt det jeg har sett av Egypt. Ja på resortene er det jo greit nok men en kan jo nesten ikke si at det teller, det er jo kunstig.