Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1043 491525
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Tar man nok, vil man dø, men folk har tatt opptil 40mg og fremdeles overlevd (en dose er opptil 350mikrogram, og noen ganger mer i de glade 60-70's).

Min gjetning er kramper, og til slutt indre blødninger

http://www.erowid.org/ask/ask.php?ID=220
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Tja, du kan jo ende opp med å kjøpe DOB-blottere
Vis hele sitatet...
Eller Bromo Dragonfly blottere som jeg gjorde en gang. Mange lapper til en skammelig pris.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvordan oppbevarer jeg LSD ark best mulig?
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Sitat av aku Vis innlegg
Hvordan oppbevarer jeg LSD ark best mulig?
Vis hele sitatet...
Legg det i en luft-tett boks i kjøleskapet (helst en boks som ikke er gjennomsiktig, slik at det blir helt mørkt)
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
aku: I tillegg til Nichotins råd i førsteposten og lex123s råd kan du også sjekke ut hva erowid har å si her.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Håper ikke jeg bryter noe regler når jeg spør: Noen som har vært borti syrelappene i kr.sand med rødt hjerte på hvit bakgrunn? Og vil tippe styrke pr. lapp?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Digital nomade
trippy's Avatar
En kamerat av meg har kommet over noe syre som vi fikk veldig lyst til å prøve. Jeg har hatt erfaring med hasj, kratom og LSA utallige ganger, men kameraten min har bare prøvd hasj en gang, og er usikker på om han fikk noen effekt i det hele tatt. Vi har lest oss gule å blå på erowid og div. basic info om LSD men er det noe som vi trenger å vite før vi hiver oss ut i dette?

Vi har planer om å gjøre det innendørs mens ingen foreldre er hjemme. Noen som har noen tips hva vi ikke bør gjøre, og hva vi burde prøve? (tenker da på morsomme eller interessante ting som vi burde finne på).

Fks. Min forrige tripp på LSA så jeg meg i speilet og jeg bææda skikkelig, fjeset mitt morpha til forskjellige former og fikk mønstere i fjeset. Noen som har noen flere ting man IKKE og BURDE gjøre mens man turer?

Takk for svar
Ett par ting som gjorde meg vettaskremt var en kompis som ikke hadde tatt noe, drev å tulla med oss. Skrudde lyden på veldig høyt på tvn, satte på stressende ting som feks south park på osv. Viktig å ikke ha så mange overaskelser og uromomenter i nærheten.
Digital nomade
trippy's Avatar
Håper vi får tak i noen som kan være trippsitter. Dempet belysning, penn og papir, trippmusikk Hva mere trenger jeg ? Tenker vi skriver rapport etter trippen.
Sitat av Wickeddark Vis innlegg
Ett par ting som gjorde meg vettaskremt var en kompis som ikke hadde tatt noe, drev å tulla med oss. Skrudde lyden på veldig høyt på tvn, satte på stressende ting som feks south park på osv. Viktig å ikke ha så mange overaskelser og uromomenter i nærheten.
Vis hele sitatet...
Håper du gjemte liket godt.
Sitat av trippy Vis innlegg
En kamerat av meg har kommet over noe syre som vi fikk veldig lyst til å prøve. Jeg har hatt erfaring med hasj, kratom og LSA utallige ganger, men kameraten min har bare prøvd hasj en gang, og er usikker på om han fikk noen effekt i det hele tatt. Vi har lest oss gule å blå på erowid og div. basic info om LSD men er det noe som vi trenger å vite før vi hiver oss ut i dette?
Vis hele sitatet...
Dere bør først og fremst gjøre dere sikre på at det virkelig er LSD, og at den holder en "rimelig" styrke mtp. ønsket effekt - lær av andres erfaringer med akkurat dét partiet LSD. Det er mye rart som selges som "syre" for tiden. Dette er forhåpentligvis unødvendig å nevne, men: Dere bør også vite om og tenke gjennom risikoene dere utsetter dere for. Jeg mener ikke at en skal lese seg redd og fokusere på faremomenter under tripp, men at det å bestemme seg for å ta LSD er et valg som ikke bør tas skjødesløst. Vær klar over hva dere setter i spill, de mulige utfallene det kan få, og avgjør om det er verdt det.

Vi har planer om å gjøre det innendørs mens ingen foreldre er hjemme. Noen som har noen tips hva vi ikke bør gjøre, og hva vi burde prøve? (tenker da på morsomme eller interessante ting som vi burde finne på).

Fks. Min forrige tripp på LSA så jeg meg i speilet og jeg bææda skikkelig, fjeset mitt morpha til forskjellige former og fikk mønstere i fjeset. Noen som har noen flere ting man IKKE og BURDE gjøre mens man turer?
Vis hele sitatet...
Syre er et merkelig stoff som kan gi et vidt spekter av visjoner, og ikke alle inspirerer uten videre til latter eller salmesang. Dette må man være klar over - og for - hvis man skal ha noe håp om å bli venner med stoffet. Jeg siterer Raol Duke fra Fear and Loathing in Las Vegas: "As a drug user, you get used to things like seeing your dead grandmother crawling up your leg with a knife in her teeth". Det er noe i dét. Jeg har selv sittet og sett på mens huden til turkameraten min smeltet, rant og dryppet av ansiktet hans til det bare var en glisende hodeskalle igjen. Jeg reagerte ikke negativt på opplevelsen fordi jeg befant meg i en hallusinasjonsverden jeg hadde akseptert og gitt opp å kontrollere, med en fandenivoldsk innstilling og glimt i øyet. Nå er ikke denne typen visjoner så vanlig, og det aller meste av det jeg har sett i egne syner har vært av vesentlig mindre horroraktig karakter, men man bør være innstilt på å takle også slike inntrykk når man tar en bit, for alt kan skje.

(Når det er sagt er det ikke uvanlig å bli litt usikker, stresset, redd, lei, e.l. innimellom under en intens tripp, uavhengig av ev. visuelle forferdeligheter. Dette følger naturlig av de dyptpløyende mentale forvrengningene som gjør seg gjeldende, spesielt etter inntak av høye doser, og huskes gjerne i ettertid som viktige og riktige deler av trippen.)

Hva legger du forresten i "bææde skikkelig"? Ble resten av turen en intens bad-trip, eller syntes du det bare var litt ekkelt da du så i speilet? Sistnevnte er ganske vanlig, jeg har opplevd det selv. Hvis førstnevnte er riktig bør du kanskje revurdere eller utsette dine planer om en full-on syretripp, for det kan skje langt særere ting enn at man bobler og syder i speilet. Likevel, enkelte ting kan det nok være like greit å holde seg unna i utgangspunktet, f.eks. fulle/breiale mennesker, snuff-film, og diaré. Men disse tingene kommer naturlig innunder set og setting.
Digital nomade
trippy's Avatar
Tusen takk for svar
Har virkelig tenkt på tanken om å ta lsd i en god stund nå, og vilke konsekvenser jeg må ta i ettertid. Føler selv at jeg er klar for en tripp, men tror vi tar en mild dose første gangen, kanskje en halv lapp eller lignende. Syren kommer fra en god kilde så det er garantert at det er lsd25.

Det at jeg "bææda" når jeg så meg selv i speilet var bare en 5min periode hvor jeg syntes det var litt morsomt men på en annen side litt rart også, men tenkte ikke noe mer over det etterpå. Blei ikke noe negativ tanke-loop. Lurer på om det kanskje hadde vært bedre å godt ut å trippa, har hørt dette er en bedre opplevelse "overall", og at man sitter inne og glaner på film eller lignende kanskje er litt sløs av syre?

Det er bare oss to og ingen andre for øyeblikket, jeg skal være 100% sikker på trippsitteren før han får komme. Risikerer ikke at personen oppfører seg som en tulling og gjør noe dumt som kan få meg i en negativ tanke-loop.
Sist endret av trippy; 27. mars 2010 kl. 01:01.
Råder dere sterkt til å ta turen ut i Guds frie.. Sjekk at det blir fint vær. Ta med lett mat, frukt osv. Dra ut tidlig på morgenen, og innta substansen tidlig på dagen. Nå når snøen er på vei bort, våren er i annmarsj, fuglene bygger reir og plantene våkner til liv er det en fantastisk tid ute i naturen.
Sitat av trippy Vis innlegg
Føler selv at jeg er klar for en tripp, men tror vi tar en mild dose første gangen, kanskje en halv lapp eller lignende.
Vis hele sitatet...
Det der vil jeg egentlig fraråde av egen erfaring. Det kan såklart gå bra, men det kan også hende at den halvdelen du(eller kameraten din) får, inneholder all LSD'en som er dryppet på lappen. Det er ikke slik at de drypper perfekt midt på og at alt fordeler seg likt utover lappen. Bare sånn at du er klar over det.

Ellers synes jeg du bør tenke over det xtapo sa.

Lykke til uansett
Sist endret av VinumSabbathi; 27. mars 2010 kl. 03:26.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Skal prøve LSD for første gang i dag og planen er og reise opp på ett lite fjell med ett vann for og utnytte naturen skikkelig osv. Så kommer spørsmålet, vi skal grille litt først og for og slappe av og ta det med ro før trippen og jeg lurer på om det er en dårlig ide og ta seg noen øl til grillingen eller om det kan "ødelegge" trippen?

Tenker selv det er en dårlig ide, men må nå bare spørre.
Sist endret av arkanoid; 21. mai 2010 kl. 12:22.
Sitat av arkanoid Vis innlegg
Skal prøve LSD for første gang i dag og planen er og reise opp på ett lite fjell med ett vann for og utnytte naturen skikkelig osv. Så kommer spørsmålet, vi skal grille litt først og for og slappe av og ta det med ro før trippen og jeg lurer på om det er en dårlig ide og ta seg noen øl til grillingen eller om det kan "ødelegge" trippen?
Vis hele sitatet...
Dårlig idè, spesielt hvis det er din første tur. Alt man hiver innpå før/under en tur vil bli forsterket under turen. Kaffe for eksempel, virker veldig oppkvikkende.

Hvorfor skal du ha i deg to substanser samtidig? Vær du trygg, LSD-trippen kommer til å være mer enn nok for deg å håndtere.
Sitat av lambador Vis innlegg
Dårlig idè, spesielt hvis det er din første tur. Alt man hiver innpå før/under en tur vil bli forsterket under turen. Kaffe for eksempel, virker veldig oppkvikkende.

Hvorfor skal du ha i deg to substanser samtidig? Vær du trygg, LSD-trippen kommer til å være mer enn nok for deg å håndtere.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke nødvendigvis enig i dette.

Så lenge det ikke dreier seg om store mengder alkohol, så er det ingen ting i veien for å ta 1-2 alkoholenheter til maten før man tripper. Jeg vil tippe dette gir en fin stemning og et "springbrett" for opplevelsen som kommer.

Jeg vil imidlertid fraråde å drikke mer enn maksimalt 3 alkoholenheter, uavhengig av alkoholtoleranse.

Husk å passe dere for vannet, det er enda kaldt!
Det var og det som var planen. Slappe av og grille og ta et par øl for og få stemningen på topp før vi tar lappene.

Takk for svar.
Sitat av arkanoid Vis innlegg
Det var og det som var planen. Slappe av og grille og ta et par øl for og få stemningen på topp før vi tar lappene.

Takk for svar.
Vis hele sitatet...
"Et par øl" er for mange et ganske fuzzy begrep, og kan bety alt fra 1-20 øl Det var derfor jeg var spesifik.

Det høres for meg ut som en god plan, i den grad man kan si at det å ta illegal LSD er en "god plan"
Fikk en god idé etter å ha sett en episode av master chef hvor han ene deltageren fortalte at marengs isolerte bedre enn glava, det måtte jo være en uovertroffen måte til oppbevaring, enten bare dryppe på direkte og la det absorbere el. "lime" det mellom to "marengs bunner", pike kyss f.eks. hvis du ikke gider å lage selv.
Sitat av Gloss Vis innlegg
Fikk en god idé etter å ha sett en episode av master chef hvor han ene deltageren fortalte at marengs isolerte bedre enn glava, det måtte jo være en uovertroffen måte til oppbevaring, enten bare dryppe på direkte og la det absorbere el. "lime" det mellom to "marengs bunner", pike kyss f.eks. hvis du ikke gider å lage selv.
Vis hele sitatet...
Hvis det var vanlig å oppbevare syre i Glava, så hadde sikkert marengs vært et fint substitutt.

Enn så lenge er nok en mest mulig luftett og lystett beholder det beste. F. eks. en liten flaske/flakong av mørkt glass, en filmboks e.l.
Sist endret av felix_poker; 25. mai 2010 kl. 14:53.
Jada, hadde ingen tanke om å oppbevare det i Glava, tror du missforst meg,
men det er nå slik at syre oppbevares i mange forskjellige former selv om som du sier "flaske/flakong av mørkt glass" er det beste
Sitat av arkanoid Vis innlegg
Skal prøve LSD for første gang i dag og planen er og reise opp på ett lite fjell med ett vann for og utnytte naturen skikkelig osv. Så kommer spørsmålet, vi skal grille litt først og for og slappe av og ta det med ro før trippen og jeg lurer på om det er en dårlig ide og ta seg noen øl til grillingen eller om det kan "ødelegge" trippen?

Tenker selv det er en dårlig ide, men må nå bare spørre.
Vis hele sitatet...


...og hvordan gikk det?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Heisann godtfolk!

Noen som kan anbefale meg hvilken måte som er best å oppbevare flytende lsd?

Har nå på en icedrops flaske men vurderer å dryppe det over på en mørk glassflaske med dråpeteller,har hatt en annen type flytende på den flaska og er bittelitt igjen.

Er det dumt å dryppe over på den andre flaska som inneholder bittelitt av en annen type lsd?

Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Det der vil jeg egentlig fraråde av egen erfaring. Det kan såklart gå bra, men det kan også hende at den halvdelen du(eller kameraten din) får, inneholder all LSD'en som er dryppet på lappen. Det er ikke slik at de drypper perfekt midt på og at alt fordeler seg likt utover lappen. Bare sånn at du er klar over det.

Ellers synes jeg du bør tenke over det xtapo sa.

Lykke til uansett
Vis hele sitatet...
Må være dårlige lapper isåfall men hva er vitsen å dele lappen?

Spis en lapp/dråpe hver så blir det en bra tur
Sitat av Phanorama Vis innlegg
Heisann godtfolk!

Noen som kan anbefale meg hvilken måte som er best å oppbevare flytende lsd?

Har nå på en icedrops flaske men vurderer å dryppe det over på en mørk glassflaske med dråpeteller,har hatt en annen type flytende på den flaska og er bittelitt igjen.

Er det dumt å dryppe over på den andre flaska som inneholder bittelitt av en annen type lsd?



Må være dårlige lapper isåfall men hva er vitsen å dele lappen?

Spis en lapp/dråpe hver så blir det en bra tur
Vis hele sitatet...
Må det være dårlige lapper når LSD'en ikke er jevnt fordelt? Det du mener?

Om det er 2-300µg på en lapp, så kan det bli for mye for èn person, og å dele lappen vil derfor virke som et godt alternativ for noen.
Sist endret av VinumSabbathi; 1. juni 2010 kl. 23:51.
Vil nok anbefale en mørk medisin flaske
▼ ... over en måned senere ... ▼
Dersom man skulle få tak i LSD dryppet på sukkerbiter, hva burde disse pakkes inn i? Bør de lagres i fryseren etter innpakking?
Sitat av agalloch Vis innlegg
Dersom man skulle få tak i LSD dryppet på sukkerbiter, hva burde disse pakkes inn i? Bør de lagres i fryseren etter innpakking?
Vis hele sitatet...
Fryseren er å anbefale, selv om de kan ligge andre tørre og mørke steder helt fint også. Jeg ville foretrukket et lite skrin eller aluminiumsfolie, med mindre du har noe helt lufttett, da er det selvfølgelig ikke å forakte.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Finnes det ulike typer LSD i form av ulik effekt? Kan man f.eks få en batch med blottere som er renere i form enn andre, og derfor gir en annen effekt? Eller vil LSD alltid være LSD?
LSD vil alltid være LSD
Det finnes forskjellige typer LSD, da det er en hovedstruktur som kan ha forskjellige variasjoner. Det er et kiralt stoff, som vil si at molekylene kan være vendt som speilbilder av hverandre. Det finnes tre stereoisomerer av d-LSD (som er den aktive formen og det man vanligvis snakker om): d-iso-LSD, l-LSD, og l-iso-LSD. De er, og da spesielt d-iso-LSD, hyppig forekommende «urenheter» av d-LSD, og de er alle er inaktive i menneskekroppen. Det er et veldig ustabilt molekyl, og kan fort endre seg til disse stoffene ved forskjellige kondisjoner, som ved basiske. Det kan også skades av vann og alkohol, spesielt ved eksponering av lys, og bli til lumi-LSD, også inaktiv.

Så sånn sett, er det mulig å komme over batcher som har blitt tatt bedre vare på, og derved inneholde mer av den aktive formen for LSD.
Sist endret av exocytose; 17. oktober 2010 kl. 20:42.
Hmm, interessant. Men er det kun potensen det går ut over eller vil man kunne tenke seg at renere LSD ha en mer spirituell og opplysende effekt iforhold til "Dirty LSD" ?
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Chikara: Man kan i tillegg til Afasars innlegg delvis svare på spørsmålet ditt med at en blotter ikke nødvendigvis trenger å inneholde LSD. Bromo-Dragonfly har dukket opp i blotterform og blitt solgt som LSD av mennesker som ikke visste bedre eller brydde seg nok om kundenes helse og sikkerhet til å informere de. DOM (STP) er også et stoff som er kjent for å ha blitt solgt på denne måten og forårsaket mye ulykke.

Dessuten ble det vi kjenner som LSD (Lysergic Acid Diethylamide) egentlig kalt LSD-25, og er altså det 25. Lysergic Acid-derivatet Albert Hoffmann laget. Det finnes i tillegg flere aktive analoger av LSD: ALD-52, MLD-41, BOL-148, osv. Om disse faktisk er i omløp i dag vet jeg ikke, men jeg mener å ha hørt Neurosoup fra youtube si at noen store LSD-produsenter hun hang med en periode også laget ALD-52, så hvem vet. At det finnes blottere den dag i dag som ikke nødvendigvis inneholder LSD er derimot kjent.

Sitat av Chikara Vis innlegg
Hmm, interessant. Men er det kun potensen det går ut over eller vil man kunne tenke seg at renere LSD ha en mer spirituell og opplysende effekt iforhold til "Dirty LSD" ?
Vis hele sitatet...
I forhold til hva Afasar sier så vil det kun ha en effekt på potensen da det han sier er at deler av stoffet blir inaktivt. I forhold til det å innta andre substanser, selv nært beslektede substanser som ALD-52, vil effektene være annerledes.
Sist endret av Mullah; 17. oktober 2010 kl. 21:59.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Afasar Vis innlegg
Det finnes forskjellige typer LSD, da det er en hovedstruktur som kan ha forskjellige variasjoner. Det er et kiralt stoff, som vil si at molekylene kan være vendt som speilbilder av hverandre. Det finnes tre stereoisomerer av d-LSD (som er den aktive formen og det man vanligvis snakker om): d-iso-LSD, l-LSD, og l-iso-LSD. De er, og da spesielt d-iso-LSD, hyppig forekommende «urenheter» av d-LSD, og de er alle er inaktive i menneskekroppen. Det er et veldig ustabilt molekyl, og kan fort endre seg til disse stoffene ved forskjellige kondisjoner, som ved basiske. Det kan også skades av vann og alkohol, spesielt ved eksponering av lys, og bli til lumi-LSD, også inaktiv.

Så sånn sett, er det mulig å komme over batcher som har blitt tatt bedre vare på, og derved inneholde mer av den aktive formen for LSD.
Vis hele sitatet...
Jaja, seff, men som du selv poengterer så er disse inaktive "de vivo"
Hva så? Det er fortsatt galt å si at «LSD alltid er LSD», som om det bare er én type. At mange er inaktive in vivo underbygger bare viktigheten av å vite hvilke former som finnes og hvordan de dannes.
Kan man teste blottere på samme måte som ecstasy-piller?
Lurer på en liten ting nå som vi er inne på disse forskjellige LSD "typene". Men det er ikke iso-lsd og sånt jeg tenker på.
Har aldri testet LSD, men har et par blottere liggende til anledningen byr seg. (har erfaring med sopp)
Når det er sagt så har noen jeg har pratet med nevnt noe om "at den var veldig visuell" eller
"mer følelses vekkende og ikke så visuell" når de har snakket om div syre de har smakt.

Er det altså slik at mye ev lsd`en på markedet har forskjellige egenskaper innenfor dens rammer?
Eller er dette bare bull som egentlig bunner ut i sinnstilstanden brukeren var i da h-n tok stoffet?
Eller er faktum at disse har fått tak LSD av varierende kvalitet (god/dårlig)?
Sikkert pga. at blotterne har forskjellige doser. På samme måte som man får mindre visuals av å spise lite sopp, får man nok mindre av å ta en lav dose LSD.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Sikkert pga. at blotterne har forskjellige doser. På samme måte som man får mindre visuals av å spise lite sopp, får man nok mindre av å ta en lav dose LSD.
Vis hele sitatet...
Jepp, det har nok med dosering å gjøre, men også set, setting, eventuelle andre stoffer som er intatt (cannabis, alkohol, legemidler), mageinnhold eller stoffer som øker/reduserer biotilgjengelighet osv.

Jeg skal ikke banne på at det aldri forekommer andre aktive lysergsyre-stoffer, men stort sett tror jeg det har med det overnevnte å gjøre.
Sist endret av felix_poker; 4. november 2010 kl. 16:04.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Kan man teste blottere på samme måte som ecstasy-piller?
Vis hele sitatet...
Det spørs hvilken måte du mener. Om du mener slike EZ-tester så er svaret nei. Det finnes ingen enkle måter å teste for LSD, så vidt jeg vet.
Vurderer å prøve syre for første gang i kveld. Er veldig uerfaren med hallisunogener. Har prøvd trøffler i Amsterdam en gang, for et drøyt år siden. Fikk en meget kul og positiv trip av dette. Ellers har jeg aldri prøvd noe slikt før. Har blitt spurt om å være med på lsd et par ganger før der jeg takket nei pga. historier jeg har hørt om folk som har blitt "annerledes" etterpå. Men jeg vurderer altså å prøve det i kveld. Jeg er dog litt forkjølet, og var ordentlig syk i helgen. Vil det kunne ha noen negativ effekt? Bør også nevnes at jeg er 20 år, og at jeg mest sannsynlig har mild asperger, om det skulle være relevant?
Noen synspunkter på om jeg burde prøve dette i kveld, eller evt. drøye det til senere? (Eller til og med droppe det helt?)
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
LSD vil forsterke sansene, så at du er forkjølet kan være med på å prege trippen, om det blir negativt eller ikke kan jeg ikke svare på, det kommer an på deg selv, men i det minste kan det bli et irritasjonsmoment.
Føler du selv at du er klar for det? Det er spørsmålet ingen av oss kan svare på, vi er forsiktige med å anbefale folk å ta noe som helst jfr. punkt 11 i reglene.

Om du velger å ta det så vært trygg og komfortabel med de du tar det sammen med, ta hensyn til omgivelsene og planlegg: Med andre ord ikke sitt å tripp på rommet til en kompis som bor hos foreldrene enda, bruk et sted dere ikke vil bli forstyrret.
Begynner jo å bli litt kaldt ute, men om dere kler dere godt er det å vandre ute i natur/mindre befolkede områder helt magisk.
Takket nettop nei til å være med, men takk for svar likevel. Er litt smågroggy og sliten i hodet pga. forkjølelsen og tror som du sier at det vil kunne påvirke trippen. Dog på en negativ måte frykter jeg, og derfor utsetter jeg det til en gang jeg er mer "klar". Vi ville ha inntatt det i leiligheten til en god kamerat, som bor i kort gåavstand fra naturen. Når jeg først prøver stoffet skal jeg definitivt ut og rusle meg en tur. Har lest flere av triprapportene og inntrykket er at det er i naturen de mest minneverdige trippene oppstår.
Sitat av Bubles Vis innlegg
Takket nettop nei til å være med, men takk for svar likevel. Er litt smågroggy og sliten i hodet pga. forkjølelsen og tror som du sier at det vil kunne påvirke trippen. Dog på en negativ måte frykter jeg, og derfor utsetter jeg det til en gang jeg er mer "klar".
Vis hele sitatet...
Dette synes jeg vitner om god refleksjonsevne og et sunt forhold til rusmidler. Hvis du ikke føler deg klar, eller det ikke kjennes "riktig", dropp det, eller utsett det til en annen gang. Livet er langt og rusmidler er et av de områdene hvor det virkelig kan gå galt hvis man rusher inn i noe man ikke er klar for.

Lykke til ved en eventuell senere trip
Jeg var syk og trippet en gang. Men jeg var riktignok littegrann på bedringens vei - men absolutt ikke frisk. Under trippen føltes sykdommen føltes som en slags "tåkete" substans som var mellom meg og virkelighet. JEg kunne dykke inn i denne tåken å se følelser og tanker som var iboende i den. Det føltes som om jeg kunne konsentrere meg om å lette denne tåken, og trippen resulterte også i en forløselse og at "tåken" ble ristet av meg. Noe som resulterte i at jeg ble frisk som en fisk og at flere ukers groggy form ble borte som dugg for solen.

Trippen resulterte i mange tanker rundt holistisk helse. Det sies at 80% av sykdommene man pådrar seg har psykosomatikk som dypeste årsak - noe som denne trippen hvertfall så ut til å bekrefte - for ikke å forglemme kroppens fantastiske iboende helbredende evner og hvordan disse kan påvirkes av fokus og tankekraft.

Om man sliter med kroniske sykdommer eller lignende så tror jeg absolutt at f.eks ayahuasca sermoni sammen med kyndige shamaner kunne vært å anbefale (for eventuellt å avdekke psykosomatiske blokkeringer som hindrer naturlig helbredelse)..

Absolutt ikke ment som noen oppfordring til å trippe om man føler seg groggy og i dårlig form. Men tenkte jeg kunne nevne det som en liten ankedote.
Kom borti noe syrelapper med angivelig 600 microgram, Noen som vet hva disse heter (de er i oslo btw)
Hva med å nevne hvordan de ser ut?
Sist endret av mentalmelt; 8. november 2010 kl. 15:13.
Jeg fikk bare med meg 2 biter, men de var brune begge to, den ene med litt hvit på seg. Tror den starter på B.
Fat freddys cat kanskje? har et par, skal vist være 300micros. Noen som vet?

http://www.blotterart.net/albums/LSD...eddy_s_Cat.jpg
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg har fått tak i Fat Freddys Cat Noen som har vært borti dem før? vil gjerne høre litt fra deres erfaring. Mvh Zor