Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 750
Som titelen sier så søker jeg etter en god Duo partner til ranked I League of Legends. Jeg vil også joine et 5v5 team. Jeg har spillt League of Legends i ca. 2 år no. Jeg kan spille de aller fleste rollene. Jeg kan spille over alt, men prøve og holde meg unda jungle. Jeg er 16 og blir 17 i år. Mye av tiden jeg bruker på spill blir på League of Legends, jeg spiller det hver dag.

Eloen min nå er ikke så veldig bra, jeg føller at teamsene jeg har fått nå i s3 har fått min elo til å synke enda mere, jeg for ganske ofte noen som går afk eller feeder.

Jeg håper at duo partneren min har god tid til og spille league of legends, og har decents skills så vi kan få opp mer Elo en det jeg har nå og satse på gold eller høyere denne season.

Jeg håper at du kan bruke skype om kommunisere på den måten
Mitt in-game navn er: Sikyla.
Du framstår som en noob med denne teksten. Hva er dine mål?? Hvilken elo-rating ønsker du å oppnå? Du klarer å spille alle roller, men hater jungle? Er jungle for vanskelig?

Hvis du ikke aimer for 2000 elos så kan du egentlig fortsette å spille soloqueue
Trådstarter
37 1
som sakt gold og høyere er ca rundt 2k Elo. Og jeg vill helst starte med noe realistisk som gold en og gå helt til platinum/diamon med engang. Jeg tar realistiske mål. Jeg holder meg unna jungle fordi at jeg ikke liker å jungle, jeg har aldri likt og være jungler. men hvis du skal vite målet mitt og nå så er det minst 2k-2.2k Men det handler om og være realistisk og se hvor langt jeg kan oppnå med den partneren/teamet jeg får