Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1853
Hei, litt ny på forumet her nå så vet ikke om dette er blitt diskutert før, har prøvd og søkt litt.
-

I midten av juni reiser jeg sammen med guttengjengen til AgiaNapa i Kypros, siden jeg har soveproblemer fra før av er jeg litt skeptisk når vi skal på på et såkallt "partyhotell" Kalypso heter det. Har ikke vært der selv men mange sier det er umulig og sove der. Får her hjemme Imovane av legen min og tar disse de kveldene jeg har problemer med og sovne her. Men hvordan blir det i Kypros da?
Er et diskotek under hotellet vårt som åpner kl 04, dette er et stort diskotek med innendørs basseng (Aqua Club) het det visst. Er det noen som har erfaringer fra dette stedet? Grunnen til at jeg skrev her var at jeg ser mange som har skrevet om sovetabletter her, og har erfaring med disse.

Skal jeg ta med sovetabletter fra Norge? Eller får man kjøpt sovetabletter der uten resept? Kan evt ta med min egen resept fra Norge og kjøpe Imovane der da? Eller må jeg rett og slett oppsøke lege der nede? Noen forslag?

Beklager hvis mye av dette er blitt tatt opp før, er bare redd for en søvnløs uke.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Du tar med deg sovetabletter fra Norge, så får du med deg et skriv fra legen som sier at du er under behandling og har tillatelse til å ta med deg medisinen ut av landet (eller noe i den dur).
Eller du kan handle rohypnol utenfor diskoteket du snakker om
Jeg ville tatt med medisinene som skrevet ovenfor her, men pass på med å spise imovane etter du eventuelt har fått i deg a couple of drinks, kan bli en ukul kombinasjon
viss du drikker å så tar imovane da sovner du fort å du kommer mest sannsynligvis ikke til å huske noe serlig etter at du har tatt pillen(ble lurt i meg 4 stk av disse når æ var full en gang)

men smaker ikke alt metall dagen etterpå når du tar disse??

en kamerat som gikk på disse for søvn problemer å han kunne ikke bruke de pga alt smakte metall dagen etterpå...
prøv innsovnings piller, Stilnoct kan du få av din fastlege vis du ber om det, men da tror jeg sove vanskene bør være ganske drastiske... ha det kult på agia napa steelboy kos deg !

kan lese litt om det på denne linken

her
Sist endret av polo; 17. januar 2007 kl. 23:43.