Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1237
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
kjøpte meg rivo, men tror den er fake... jeg merker ikke noe særlig å jeg inntok 2mg. jeg har heller ikke bilde ettersom jeg spiste de.

føler meg avslappet å ingenting annet egt, jeg snorta netopp en 1mg med rivo, når vil effekten av denne komme?
Anonym bruker
"Øm Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rivotril brukes først og fremst som et legemiddel mot epilepsi og spasmer. I noen tilfeller vil Rivotril også skrives ut mot uro, angst, eller liknende tilstander. Vanlige virkninger er avslappethet, trøtthet og sløvhet. Hukommelsen og reaksjonsevnen svekkes.
Vis hele sitatet...
Må vel blande med alkohol for å få en "rus" av det, men det går som regel galt i de tilfellene.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Må vel blande med alkohol for å få en "rus" av det, men det går som regel galt i de tilfellene.
Vis hele sitatet...
ahh okey, hvor mye trengs for å rus effekten? en 0,33 øl holder vel ikke? siden jeg har kun en øl, gin å diverse... men da blir det vel ginen...

NOEN shots burde vel holde? er 47%
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
ahh okey, hvor mye trengs for å rus effekten? en 0,33 øl holder vel ikke? siden jeg har kun en øl, gin å diverse... men da blir det vel ginen...

NOEN shots burde vel holde? er 47%
Vis hele sitatet...
Skal faktisk ikke såå mye alkohol til heller. Men en halvliter og 2-3 shots så bør du låse døra med 24 låser
2mg rivo kjenner jeg best dagen derpå, men et par halvlitere så hjelper det betraktelig synes jeg. Uten toleranse sovner jeg stort sett på 2mg+et par pils.
det holder sikkert med en gin tonic.. begynne å shotte den sterke ginen er ikke noen særlig god ide :P anbefaler å legge piller under tungen istedet for å snorte dem (med mindre de smaker piss) hvis man ønsker litt raskere opptak, lavere biotilgjengelighet nasalt.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir bare forbanna på rivo kan ikke ta det bare skriker å slår
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Joint eller xanax om du har noen av delene. Kjøpte du på gata er det fake , men det kan ha virkestoff. Noen har og noen er sukkerpiller uten noe i.