Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 353
Anonym bruker
"Stø Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hallo.

Jeg har blodtrykksapparat og pleier å måle det etter inntak (skyter Ritalin, men bare i en ukes tid igjen nå og har sluttet igjen fra og med om 3 timer når jeg tar siste kapsel).

Mitt normale blodtrykk er litt lavt. Ca 100/60. Enda lavere på morgenen før jeg står opp.

I går målte jeg rett etter smellen, etter to min, ti min og 30 min. Med små forskjeller opp og ned så lå det på ca 130-140/80-90. Puls på 90 ca.

Sov dårlig i natt så stod opp 0430. Tenkte hvorfor ikke bare ta siste runde tidlig så kan jeg bruke resten av dagen på noe annet.

Satt smell nr 1 kl 0440 og nr 2 ca 07. Blodtrykket reagerte ikke med voldsom stigning. Etter smell nr 2 var det 117/70. Det som for de fleste er normalt BT. Hvorfor stiger ikke trykket slik det pleier? Fordi det er tidlig morgen? Dehydrert? Eller er hjertet sliten etter en uke med denne giften?

Pulsen er slik den pleier når jeg tar det. 115-125 akkurat når jeg setter skuddet (har pulsmåler på fingeren. Tro meg disse to kom godt med da jeg var i ordentlig aktiv rus og i miljøet. Jeg overvåket mange som ble dårlig) og så ned til 85-100.