Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 790
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vanligvis står det 2 timer for max virkningskraft, men hva hvis jeg smelter den på tunga? For angst dempende.

Slutter på nattevakt kl 6 om to timer og skal hjem å legge meg da så vet ikke om det er vits å ta en sobril nå hvis den ikke funker før om lenge? Har puls i hundre, angst og tankekjør så trenger virkning ganske kjapt om jeg først skal ta en. Har få så vil ikke waste, hva tenker dere?
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
La den smelte under tunga.
Jeg tviler uansett på at det virker så fort at det hjelper deg i dette tilfellet.
Anonym bruker
"Analog Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For meg så hjelper det å ha fastet i 6-12, men det er vel kanskje ikke så gunstig om du tar sobril for angst som du vil ha bort snarest mulig.
Altså, etter å ha gått på dette medikamentet fast i 3,5 år så kan jeg si at du får best effekt ( både rus og terapautisk) av å svelge den på tom mage. Jeg kan også si at 10 mg tablettene er mer hurtigvirkende enn 25 mg tablettene da de oppløses raskere. Så kanskje å tygge tabletten før du svelger den ned med noe vann er veien å gå for hurtigst mulig effekt.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Slimjimm Vis innlegg
Altså, etter å ha gått på dette medikamentet fast i 3,5 år så kan jeg si at du får best effekt ( både rus og terapautisk) av å svelge den på tom mage. Jeg kan også si at 10 mg tablettene er mer hurtigvirkende enn 25 mg tablettene da de oppløses raskere. Så kanskje å tygge tabletten før du svelger den ned med noe vann er veien å gå for hurtigst mulig effekt.
Vis hele sitatet...
Takk for tips. Bare nysgjerrig hvor mye tar du for rus? Aldri fått det men er egentlig ikke ute etter det heller.

Jeg lot smelte på tunga istad men hadde selvfølgelig spist nattmat pølser og kjeks hele vakta hehe men syns jeg fikk mere ro etter ca en time fordet.