Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1134
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Har gått på en liten smell og tatt mediknet (metylfenidat slik som Ritalin) hvdr dag i en uke. Type 120-160 mg i løpet av hver dag.

Skal egentlig ta rustest hver uke. På nett står det at metylfenidat (står ritalinsyre) sitter i i 2-3 dager. Vil det si at siden jeg har tatt i dag så kan det fanges opp på en prøve tatt på fredag? Er det slik at siden jeg har tatt så mye så er det mer sannsynlig at det er 3 dager enn to?

I verste fall må jeg dra dit feks kl 13 på fredag og si jeg skal ta rustest. Da sier de at "men det går ikke etter 1130 på fredager som du vet". Så må jeg si "er det ikke torsdag i dag?" Oisann. Da får jeg komme mandag da (jeg tar alltid prøver på onsdag/torsdag/fredag. Har aldri kommet med slikt juks før så håper på å slippe unna med tvilen tilgode.
Sitter nok mer en 2 dager det.
De kommer garantert ikke til å tro på den dårlige unnskyldningen din, av et voksent menneske er det ikke gyldig unnskyldning at man ikke vet hvilken dag det er.

Burde latt vær å ruse deg når du skal på rustest
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av skrtskrt Vis innlegg
Sitter nok mer en 2 dager det.
De kommer garantert ikke til å tro på den dårlige unnskyldningen din, av et voksent menneske er det ikke gyldig unnskyldning at man ikke vet hvilken dag det er.

Burde latt vær å ruse deg når du skal på rustest
Vis hele sitatet...
Jeg tar prøvene helt frivillig. Betaler for det hver uke.

Sendte melding og sa at jeg er bortreist denne uken så kommer på mandag.

Fikk til svar at den er grei.

Åpenbart burde jeg latt være, men har slitt mye i det siste og trynet litt da. Har i det minste verken oppsøkt miljøet eller ruset meg på sterkere saker.
Usannsynlig, men hvis du ikke gjør det allerede vil jeg anbefale deg å sjonglere litt på opplysninger. Du skriver opplysninger som er veldig unike og identifiserbare. Husk at du kan ha folk på jobb som kan sjekke innom her!
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mulig du tar dem frivelig ja, men du tar de jo ikke uten en god grunn bak. Et eller annet får du jo igjen for det.
Sitat av KrølleBølleBrur Vis innlegg
Usannsynlig, men hvis du ikke gjør det allerede vil jeg anbefale deg å sjonglere litt på opplysninger. Du skriver opplysninger som er veldig unike og identifiserbare. Husk at du kan ha folk på jobb som kan sjekke innom her!
Vis hele sitatet...
Tror ikke TS trenger bekymre seg. Hva er det som er så identifiserbart med det han skriver mener du?

Veldig mange som tar test frivillig, dagen i uka har lite å si da folk har sine rutiner og TS sine skiller seg ikke ut i mengden.
At han er bortreist er vel veldig normalt, spesielt siden det er sommer.

Overser jeg noe?
Sitat av bianchi_89 Vis innlegg
Tror ikke TS trenger bekymre seg. Hva er det som er så identifiserbart med det han skriver mener du?

Veldig mange som tar test frivillig, dagen i uka har lite å si da folk har sine rutiner og TS sine skiller seg ikke ut i mengden.
At han er bortreist er vel veldig normalt, spesielt siden det er sommer.

Overser jeg noe?
Vis hele sitatet...
Ja, som for eksempel:
Sitat av Trådstarter
Sendte melding og sa at jeg er bortreist denne uken så kommer på mandag.

Fikk til svar at den er grei.
Vis hele sitatet...
Her skriver han helt åpenlyst hva som er skrevet i SMS-er..