Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 4829


lurte bare på gate verdien av kokain jeg?

og en ting til.. velkommen på forumet
Opprinnelig postet av kenny

og en ting til.. velkommen på forumet
Vis hele sitatet...
hm, ønsker du deg selv velkommen til forumet elns..?
gateverdien på kokain vet jeg forsåvidt nada om.

men velkommen. elns. :>
Jeg har vært borte i alt fra 1000 kr grammet til 1500 hvis det er bra kvalitet. Men det var ikke på gata.

Forøvrig er ikke kokain noe jeg har så veldig mye erfaring med, er litt for dyrt for meg.

Velkommen til nFF og til informasjon er det et eget rusmiddelforum hvor denne posten kanskje hadde passet bedre.
Sist endret av Exordium; 30. mai 2002 kl. 00:07.
Ligger det ikke opp i mot 2000 kr grammet i Norge?
Vis hele sitatet...
2000 spenn synes jeg virker jævlig drøyt... Trodde det lå på rundt 800 eller noe.
i haugesund var det opp til 2500 kr grammet i mange år. helt til det kom en ny dealer fra oslo...nu koster det 800...
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Det koster rundt en 1200 grammet... Men det kan også komme opp i en 1600 .. det kommer helt ann på kvalitet.. hvis man er heldig kan man også få det ned i 1000. men da kjenner du som regel personen som selger!

-sp3q
sinnsykt så prisene varrierer rundtom i landet da...
jeg har faktisk hørt at none av de litt eldre kakse folka i byn (haugesund) betaler op til 4000kr for et g. men da krever de seff at det er helt rent.
helt sprøtt...
kenny's Avatar
Trådstarter
en kamerat av meg PÅSTO at han FIKK 2 g av en kompis av seg, og siden han drakk.. kjente han ikke en dritt...
betyr dette at han bare juger?
trodde coke var såpas "sterkt" at det kjente du.
har selv aldri prøvd, men er desp på å prøve det....
Opprinnelig postet av kenny
en kamerat av meg PÅSTO at han FIKK 2 g av en kompis av seg, og siden han drakk.. kjente han ikke en dritt...
betyr dette at han bare juger?
Vis hele sitatet...
Hehe, tipper han ble rundlurt...tror man merker 2 g, ja
Det er vel heller motsatt... Når du bruker kokain kjenner du ikke effekten av alkohol.
fra ca 800 - 1500 er en akseptabel pris, men amfetamin er jo nesten det samme da bare mye billigere
Opprinnelig postet av 2room
amfetamin er jo nesten det samme
Vis hele sitatet...
Amfetamin er apedop(!) i forhold til kokain
Opprinnelig postet av 2room
fra ca 800 - 1500 er en akseptabel pris, men amfetamin er jo nesten det samme da bare mye billigere
Vis hele sitatet...
Du vet IKKE hva du prater om. Eller. Prisene stemmer, selv om 800 er meget billig. Men at det er nesten det samme er så feil som det kan bli. Rusen er helt forskjellig, og virkningen på deg og kroppen din er helt forskjellig. Og for ikke å glemme dagen derpå.
tror jeg må ta meg en liten tur til fr stad jeg.....
hmm.. faen meg bra priser =)=
tenk at et g speee koster 1000kr i hgsd...
greit nok det, men jeg skal nok klare å spore de ned =)
dreiv med divers handel før i tiden. fikk en del kontakter,
men da var det helt andre priser det var snakk om.

frister litt å begynne igjen, det er helt sinnsyke penger i bransjen.
dog rissikoen er for høy.

uansett en morsom tanke
Opprinnelig postet av kenny
en kamerat av meg PÅSTO at han FIKK 2 g av en kompis av seg, og siden han drakk.. kjente han ikke en dritt...
betyr dette at han bare juger?
trodde coke var såpas "sterkt" at det kjente du.
Vis hele sitatet...
kokain er det dopet man må ha lengst "innkjøringsperiode". det kan ta fra 6 til 8 ganger før man får ordentlig funk på det.

ligger fra 1200 og oppover avhengig av i hvilket ledd av industrien du står
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Opprinnelig postet av 2room
fra ca 800 - 1500 er en akseptabel pris, men amfetamin er jo nesten det samme da bare mye billigere
Vis hele sitatet...
mhm.. man betaler ikke mer en 800 kr grammet for amfetamin uansett.. somoftest kjøper man 1g for 6-700 .. hvis ikke blir man lurt.. jeg ville aldri kjøpt en 10'er med amf. for mer enn 2500.. ellers blir man ræv pult..
Cola har jeg ikke så mye peilng på ettersom jeg personlig synest rusen er oppskrytt, og jeg selv liker ikke rusen..
Men det minste jeg har betalt for 1g er 1000 kr.. og den var forholdsvis god. hun som solgte den sa det var 75% rent.. og det er en som jeg kan stole på.. så det var en god pris..

Det høres ikke du har prøvd verken cola eller amf, ettersom du forklarer rusen som lik.. Det går ikke ann å sammenligne amfetamin med kokain, det er 2 forskjellige rustyper og det er drastiske forskjeller..

-sp3q
kola ligger på 800-1600:- drøye kroner..
pepper vet jeg ikke prisen på, da jeg hater det soffet..

Selv er man rusfri, men skal man ta noe blir det e eller syre.. eneste som duger i mine øyne...
Må påpeke at jeg ALDRI har prøvd noe sånt søppel, å aldri kommer til å gjøre det.. men jeg tror prisene her oppe (bodø distriktet) er 250 for E. 1200 for makka og 2000 for Kola..Men tror det varierer en del fra hvem du er osv.. og som oftest så kjenner man jo dem man handler hos litt på sånne småplasser..
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
sorry peeps, men faen så mange ord som dukker opp her....
Er makka og pepper det samme?? Eller??
Anyway, så virker det som om de fleste her har ganske god erfaring med sånt... hehe, weird at ikke 90% av folka som har posta her er døde

Joda, velkommen til forumet btw.....

*tenke på at han aldri skal RØRE noe annet enn urter*
Makka og pepper er det samma, ja.

Her er en liten ordliste: http://www.bks.no/slang.htm
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Thanks

Plingparty Drikking i "kameratgjengen" under en tippekamp på TV. Hver gang det skåres et mål skal alle drikke ut.

LOL.

</offtopic2k>
hehe, weird at ikke 90% av folka som har posta her er døde
Vis hele sitatet...
Det skal vel litt mer til... Tror ikke det er mange her som har et overdrent bruk av narkotika. Litt makka en gang iblandt er vel bare sundt, forresten? Mener å huske å ha hørt det en eller annen gang. Tror det gjør noe med blodet ditt eller noe... Husker ikke helt.
Opprinnelig postet av Stormen
Hvorfor hater du pepper da? Det er jo det beste og minst skadelig stoffet? (I følge meg)
Vis hele sitatet...
eh.. heheh. du er lur

pepper er slumdop og har den kjipeste effekten. for de som liker å være speeda så .. not for me
rart at folka ikke er døde ? hmm noe har du misforstått, psyken til mange er kanskje litt føkka men kroppen tåler UTROLIG mye juling, bare se på de 30 - 40 år gamle narkomane i byen din, rart at sånne greier å holde det gående i et helt år synes jeg.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Opprinnelig postet av Stormen
Hvorfor hater du pepper da? Det er jo det beste og minst skadelig stoffet? (I følge meg)
Vis hele sitatet...
Hvis man går 4-5 dager i strekk kan det bli litt gøyt ettersom hodet blir helt SVIDD og man går bare rundt og loker.. Men rusen i seg selv ved 1 kvelds bruk er BAD.. går bare rundt og er annspendt og våken.. det er ikke noe for meg..
OG for ikke å snakek om dagen der på!! det er jo fyllasyke x20..
Ingen matlyst, blir svimmel når man beveger seg, dårlig humør, slapp og dårlig, blir aggresiv på høye lyder, eneste man tenker på er enten å få i seg mER, eller å få tak i noen rohypnoler, eller iminstefall noe hasj!!
I tillegg kan man jo drikke en kasse øl eller drikke 5 helflasker uten å bli full..
Nei amfetamin er noe TULL:. med ett unntakk Methamfetamin! det er det eneste som går under LITT gøyt.. som også er det siste virkestoffet i ecstasy! ( MDMA )

-sp3q
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
[quote]Opprinnelig postet av Stormen
sp3q: "Anspent og våken"? Du mener vel "snakkesalig, i godt humør, konsentrert, sjarmerende, hyggelig, sterk, utholden og full av energi"? Det er i hvert fall slik det virker på meg Kanskje vi er ute etter litt forskjellige ting når vi ruser oss?
[i]


Jeg går ut ifra at de som ruser seg er ute etter samme tingen, nemmelig det å oppnå en rus..
Jeg sa jo det at hvis man går 4-5 dager kan det jo bli gøyt, ettersom man da merker at det er noe rus i det hele tatt.
Hvis du liker amfetamin så godt har du enten vært borti noe SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER digg amfetamin eller så har du bare ikke prøvd noe annet, slik at du egentlig ikke vet hva ting som venter som er mye mye mye bedre enn amfetamin.. nå snakker jeg om PLUSS stoffer altså.. Som foreksempel E:
Der går rusen opp.. der er man annspendt men og avlappet, det går litt sånn opp og ned.. Det er en rus i hode i sammen med kroppen, og man får sove og spise helt greit dagen etter på.. Med få unntak, hvis E'en er dårlig med mye amfetamin, en e skal ikke inneholde mye amfetamin! da blir det en KJEDELIG e som ikke varer noe lenge, og man tenker som oftest at dette var penger kastet ut av vinduet!

-sp3q
Sist endret av spQ; 3. juni 2002 kl. 12:49.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Ja.. det er LENGE siden jeg har vært borti noe syre.. jeg er like interesert som deg i å få tak i det!
Hvis noen har peiling pls skriv en pm til meg!

-sp3q
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
sp3q:
trodde du hadde slutta med alt som heter drugs jeg?
kjøper du 10 000 knips i nederland så betaler du 11-12 kroner pr stk. da får du selv bestemme farge, logo osv.

og hvem faen betaler 500-600 kroner for pepper!?!? høyeste jeg har sett er 350 spenn, og det er i oslo. har ikke sjofa prisene rundt om kring, men shit ass, kanskje jeg skal slå om opp en liten business da :P

sp3q: methamfetamin kicker ass ja...hihihiih
Opprinnelig postet av sp3q
Ja.. det er LENGE siden jeg har vært borti noe syre.. jeg er like interesert som deg i å få tak i det!
Hvis noen har peiling pls skriv en pm til meg!

-sp3q
Vis hele sitatet...
hva PHAEN Espen?
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Opprinnelig postet av mia


hva PHAEN Espen?
Vis hele sitatet...
Mia da!? les pm

-sp3q
Opprinnelig postet av Stormen
Hvorfor hater du pepper da? Det er jo det beste og minst skadelig stoffet? (I følge meg)
Vis hele sitatet...
vel, jeg liker ikke pepper, blir dårlig av det, dårlig av smak og lukt..
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Opprinnelig postet av DanBanan


vel, jeg liker ikke pepper, blir dårlig av det, dårlig av smak og lukt..
Vis hele sitatet...

Jepps.. i tillegg får man blemmer i kjeften av det! og det er LITE behagelig!
Det smaker drit, og det lukter drit og det funker drit dårlig!

-sp3q
Stormen: Til din, og andres, info så er speed antagligvis det ALLER mest kreftfremkallende middelet du noensinne kommer til å få i deg. Det slår det meste.
Kjipt? Nei. Det er dritt uansett
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av mr_eff
Det er vel heller motsatt... Når du bruker kokain kjenner du ikke effekten av alkohol.
Vis hele sitatet...
Kokain kicker bare mye bedre etter inntak av alkohol!
Fint å åpne en post som er 5år gammel..
Sitat av Geiresen
Kokain kicker bare mye bedre etter inntak av alkohol!
Vis hele sitatet...
Tror kanskje vedkomne har fått svar på det han lurte på i løpet av den tiden...