Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3424
Aftenposten

Ikke gjør som denne stakkaren. 25 om dagen er ikke bra for verken magen eller hodet.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Jeg viste man måtte bli slik om man spiste nokk av E'err.. Hjærneskada omtrent på lik linje med folk som er psykisk utviklingshemmede.
Forsåvidt så kan relativt moderat bruk også føre til langtidsskader som paranoia, hallusinasjoner og dårlig korttidshukommelse. Men om du knasker i deg 25 daglig så blir nok langtidseffektene en smule verre ja...
Mahognygolfer
koop's Avatar
90 0
Hvordan greier man å spise 40k E uten å kjøpe dårlig shit og dø?
At han kollapset på fest kanskje var noe såntno :P
Jeg synes det sier litt om ecstacy når enkelte kan ta så enorme mengder som det der, uten å stryke med.
Tja, sier det ikke mer om enkelte mennesker enn om e?
Jeg trodde virkningene av å spise så utrolig mye E skulle være enda mer alvorlige.
Han må ha vært sterk i psyken elns. Kjenner folk det rabla for etter mye mye mindre enn det der. De er riktignok relativt friske nå, men 40k E er jo helt sinnsvake mengder.
sikkert bra panser-mage-sekk også
Men var det sånn at han spiste 25 dårlige knips daglig, eller ble han rett og slett jævlig gærva?
Han ble vel etterhvert tilvendt den store mengden... Ser ikke helt for meg at han startet opp med 25 om dagen akkurat.
måtte smile litt skjeivt når jeg leste om muskelspenning som han hadde i kjeven. Måtte selv (prøver ikke å sammenligne meg nå...) etter ei turbohelg på E sykemelde meg grunnet at jeg ikke klarte å åpne kjeven og når man har en jobb der man må prate med folk så ser det jævli dumt ut å holde kjeft. hehe
anyway.... Han må ha brukt en god del cash på det "lille" forbruket sitt
Sitat av Hundre_Kroner
Men var det sånn at han spiste 25 dårlige knips daglig, eller ble han rett og slett jævlig gærva?
Vis hele sitatet...
"De to første årene tok han fem tabletter hver helg. Så tok han gjennomsnittlig tre og en halv tablett om dagen de tre neste årene, men i fire år tok han altså 25 ecstasypiller om dagen."

Han startet alså ikke opp med 25 om dagen :P
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Spørs det ikke åssen type piller det er a?
Sitat av h4llik
Spørs det ikke åssen type piller det er a?
Vis hele sitatet...
Tror det skal være vanskelig å ta 40 000 av samme type pille, så han har sikkert vært bortpå både MDMA-rike og litt mindre MDMA-rike piller i sitt liv.
Leste om han for en stund tilbake, kan ikek ha hatt det helt godt med seg selv han karen..
Spør du meg må han vel ha vært litt mindre god i hodet før han begynte med det sinnssyke forbruket.
haha!
noe av det jeg leste der om hukommelsen hans er som mi mormor
gjør samme tingen flere ganger etter hverandre pga har glemt at han har gjort det...

mi mormor har en kraftig utgave av alsheimer(eller hvordan det skrives)

litt morsomt å tenke på
Sykt, at noen klarer gjøre noe slikt! 25 til dagen er jo sykt over lengde!
Ski for your life
kosepaa's Avatar
I noen måneder følte mannen at han fortsatt var påvirket av ecstasy og han opplevde flere tilfeller av tunnellsyn
Vis hele sitatet...
Det sier jo litt. Før jeg leste denne artikkelen kunne jeg aldri sett for meg en kar som tilsammen knaska 40 000 piller på 16/17 år.
Sitat av Mesna
Det sier jo litt. Før jeg leste denne artikkelen kunne jeg aldri sett for meg en kar som tilsammen knaska 40 000 piller på 16/17 år.
Vis hele sitatet...
Han brukte bare ni år på det...
Shit.. hehe.

Trur ikke fyre`n har hatt det helt bra :S