Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1307
Hei folkens.
Har søkt sånn nogenlunde bra.

Jeg begynner å lure på om jeg er allergisk mot cannabis, jeg røyker ikke så ofte.
Og igår syns jeg det var lenge nok siden, så dro jeg og to venner å fyrte opp en bong.
Jeg vil anta det var 0.3-0.5 gram delt på 3, den ene røkte bare litt.
Jeg og den andre ble ganske så stein og god, men jeg var stein par timer lengere enn den andre.

Jeg ser på det som positivt.

Er det noen som kan ha peiling?


Edit: Hasj det er snakk om, bare for å få det sagt
Sist endret av petterøes 3000; 19. januar 2007 kl. 19:32.
Tror nok det bare "er sånn", noen er stein lengre enn andre. og om du har røyket mindre en dine kompiser er det prolly det som er saken, om ikke er du bare heldig

Hadde du vert alergisk tror jeg du hadde fått vite det på en helt annen måte (TROR jeg)
Sitat av Indisium
Tror nok det bare "er sånn", noen er stein lengre enn andre. og om du har røyket mindre en dine kompiser er det prolly det som er saken, om ikke er du bare heldig

Hadde du vert alergisk tror jeg du hadde fått vite det på en helt annen måte (TROR jeg)
Vis hele sitatet...
Her snakker vi mange timer..
5-6 timer er jeg loka som faen.
Er helt borte de to første timene, også blir jeg mindre og mindre loka.
Det er øyeblikk jeg ikke husker fra igår
Hum hørest merkelig ut, men fortsatt vil jeg bare påstå du er veldig heldig om dette vedvarer ;D , men nå skal det jo sies at folk reagerer vidt forskjellig fra bønne til bønne og person til person.
Finnes det en allergi mot Cannabis da? :S
jeg røykte mellom 05-å 1g på 1time...
æ var stein i 10 timer men jeg tåler veldig lite så er nok bare det at du tåler veldig lite
men ver forsiktig med å røyke litt for mye fordi viss du får i deg for mye så blir du j**** dårlig åsså føler du som om du er gul/grønn i tryne, er ihvertfall min erfaring da...