Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 801
Før noen ber meg bla opp på erowid, kan jeg med en gang si at mangelen på informasjon der er grunnen til at jeg spør her. 5-MeO-DET har ingen egen vault, og kun èn erfaring, der personen tar 50mg i kombinasjon med 20mg DiPT. Greit nok, men TiHKAL skriver at doseringen ligger på 1-3mg... Og det virker som om de ganske 'standard' rapportene i TiHKAL portretterer ganske ukomfortable opplevelser på 2 mg og oppover. Der har det heller ikke blitt dokumentert forsøk med over 8,4mg oralt, eller 10mg røyket.

Så, jeg spør dere:
Er det noen som har erfaringer å dele om 5-MeO-DET?
Fant et par posts på bluelight som kan hjelpe deg, dessverre er det ikke så mye de vet heller, men det er bedre enn ingenting.

"I tried this chemical some days ago and at the dos of 5mg and didn't find it that horifiing that is explained in TiKAL.

Rather a enyoyebol tryptamine in class with 4-HO and AcO versions but mot potent and with somewoth more bodyload but not to mutch."

"I have talked to two of the suppliers of this material personally. One claimed a person placed an order for a large amount, then canceled when they found out what it really did and they were left with it to sell. Buy some for an interesting addition to your chemical collection if you want, but I sure as hell am not going to try this chemical when it causes serious toxic results at 3 mg. I would hope no one else would try it either, but I'm sure some idiot will end up snorting 20 mg or so."

Shulgin kalte det visst et hallusinogen som kan brukes som et torturredskap, og han antok at det var meget neurotoksisk.
Lurer på hvorfor det selges 10mg tabletter på en nettsjappe hvis doseringen er på rundt 3.. Hadde slått til hvis ikke Shulgin hadde skremt meg fra det..
Sitat av suspekt
Shulgin kalte det visst et hallusinogen som kan brukes som et torturredskap, og han antok at det var meget neurotoksisk.
Vis hele sitatet...
Nå har jeg ikke lest Sashas bøker fra perm til perm (enda), mne om dette medfører riktighet, ville jeg holdt meg milevis unna.