Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1036
Inatt tok jeg litt mange rivotril for å sove(4stk).
Ble tvangsvekt idag tidlig av samboer som jagde meg på jobb, sovnet i dusjen, sovnet på banen og sovner nesten på jobb.

Noen som har tips til hvordan å holde seg nogenlunde våken?
Tatt 2 El Tigre-tabeletter(Efedrin og koffein), samt drukket 2 kopper sterk kaffe, men fremdeles helt ute av det.

Gode forslag raskt tas imot med stor takknemlighet.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Å ta stimulerende stoffer for å motvirke sløvende stoffer setter ekstra stort stress på kroppen, ta det forsiktig.

Det beste er vel bare å 'seile ut stormen' for å si det slik, og ta lærdom av erfaringen.
Mye sukker kan vel også hjelpe på, om du ikke er villig til å ta ulovlige stimulerende stoffer..
Er villig til det meste jeg, men litt begrenset tilgang til ting her jeg sitter nå.. Men får prøve å stikke på narvesen å gå amok i godtehylla der, og håpe på bedring.. Ikke tipp topp å sitte med direktesalg til kunder i formen jeg er i nå, skjønner ikke halvparten av hva som blir sagt eller noe.. Men er en erfaring rikere, sovemedisin skal ordnes på resept.

Takk for raskt svar dodecha
Sukker vil bare føre til at bukspyttkjertelen overproduserer insulin - noe du blir trøtt av. Så sukker er en særdeles kortsiktig løsning (ikke snakk om en halvtimes effekt engang). Det samme er tilfelle om du spiser for mye mat. Da får du mye insulin i magesekken og du blir daff og trøtt.

Det beste er å ta lærdom
Lærdom er tatt.. Skulle heldigvis til psykologen nå 12, diskuterte problemet med han og han fortalte at 50% av funken jeg hadde da var psykisk og ikke kjemisk.. Etter en 30 minutters samtale med han var formen tett på normal igjen. Rakk ikke innom butikken først, så holder meg unna sukker da.

Igjen takk for råd.