Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2239
Hei! Noen her som har erfaring med bestilling gjennom darkweb? (Innenlands) pleier det å gå greit? Og hva er deres erfaringer via dette?

Også lurer jeg på om noen her har kunnskap om bitcoin? Hva er den sikreste måten å kjøpe bitcoins på? Anonymt.
Om du bare skal kjøpe noen brukerdoser her og der er det nok ikke nødvendig å gjøre så mye for å kjøpe bitcoins anonymt. Aldri hørt politiet ta i bruk blockchainanalyse i slike saker. Forøvrig aldri hørt om noen slike saker heller, så er relativt trygt. Har aldri hatt noe trøbbel innenlands.

Om du absolutt skal få kjøpt anonymt ville jeg bare kjøpt monero, eller finne noen som kan møte deg f2f. Da må du nok til Sverige
Trådstarter
Så hva brukte du får å kjøpe bitcoins når du skulle ha det? Coinbase, osv?
Det finnes mange alternativer ja, med såpass små mengder har jeg brukt Norwegian Block exchange eller Miraiex.

De bitcoinene jeg har som "sparing" har jeg kjøpt via Kraken, selvfølgelig i en annen wallet enn den jeg bruker til å handle på nett.
Sist endret av andaab44; 29. juli 2020 kl. 21:35.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Iløpet av 6mnd på darkweb så er det vel kun 1 som har nevnt at han har fått kjærlighetsbrev ifra politiet med at saken ble henlagt.
Iløpet av den tiden er det sendt flere tusen brev.
Har selv handlet sikkert 30-40 pakker derifra nå.

Så min erfaring er at det går greit 99.9% av tiden.
Trådstarter
Regner med at selve bestillingen på darkweb foregår på en PC. Altså vi Torbrowser. Men bitcoinsa er så enkle at man rett og slett bare kan laste ned en app på AppStore og kjøpe der? Selvom apper som coinbase krever navn, adresse, pass bilde, osv?
Sist endret av Salvia10; 29. juli 2020 kl. 21:46. Grunn: Skrivefeil
Sitat av Salvia10 Vis innlegg
Regner med at selve bestillingen på darkweb foregår på en PC. Altså vi Torbrowser. Men bitcoinsa er så enkle at man rett og slett bare kan laste ned en app på AppStore og kjøpe der? Selvom apper som coinbase krever navn, adresse, pass bilde, osv?
Vis hele sitatet...
Kjøp av bitcoin krever i utgangspunktet ID-papirer (lovlige plattformer), dog er den noen muligheter å slippe å fremlegge dette eksempelvis privat handle, oftest kontanter/krypto.
Sitat av Salvia10 Vis innlegg
Regner med at selve bestillingen på darkweb foregår på en PC. Altså vi Torbrowser. Men bitcoinsa er så enkle at man rett og slett bare kan laste ned en app på AppStore og kjøpe der? Selvom apper som coinbase krever navn, adresse, pass bilde, osv?
Vis hele sitatet...
Er ikke ulovlig å kjøpe bitcoins og det er flere lovlige unnskyldninger du kan bruke om noen skulle finne på å spørre.
Du sender bare bitcoinsa fra siden de er kjøpt til din egen wallet.
Så kan du sende de videre derifra til en mixer, en annen wallet, til markedet eller til selgeren.

Ja, Torbrowser er det som brukes.
Trådstarter
Hva er det dere brukte for å KJØPE bitcoinsa? Og hva slags Wallet brukte dere til å OPPBEVARE bitcoinsa på før de ble sendt videre til selger?
Med sånne tråder som dette så tar det ikke lang tid før politiet og tollvesen kommer til å stanse alle pakker tilogmed innenlands. Helt ærlig, når du først har etablert deg på deepweb hvorfor spør du ikke bare på et forum der???
Sitat av Salvia10 Vis innlegg
Hva er det dere brukte for å KJØPE bitcoinsa? Og hva slags Wallet brukte dere til å OPPBEVARE bitcoinsa på før de ble sendt videre til selger?
Vis hele sitatet...
Bruker Localbitcoins.com og finner en selger som bruker Revolut (app)
Har en kompis som har brukt bitit.io men da jeg testet den selv ble kortet mitt sperra så jeg måtte ringe banken for å få det åpna.

Overfører så BTC ifra Localbitcoins sin wallet til min egen som er Electrum og videre derifra til markedet jeg bruker eller selgeren jeg kjøper av.

Sitat av BoleIvars Vis innlegg
Med sånne tråder som dette så tar det ikke lang tid før politiet og tollvesen kommer til å stanse alle pakker tilogmed innenlands. Helt ærlig, når du først har etablert deg på deepweb hvorfor spør du ikke bare på et forum der???
Vis hele sitatet...
Tror du ikke politiet allerede vet om dette etter ha hatt flere saker i aviser og på nyhetene siden 2012.....?
Sist endret av Flaffersen; 29. juli 2020 kl. 21:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
Sitat av BoleIvars Vis innlegg
Med sånne tråder som dette så tar det ikke lang tid før politiet og tollvesen kommer til å stanse alle pakker tilogmed innenlands. Helt ærlig, når du først har etablert deg på deepweb hvorfor spør du ikke bare på et forum der???
Vis hele sitatet...
Har ikke etablert meg på darkweb. Er bare interessert i hvordan dette fungerer. Men forstår poenget ditt.

Så du finner en selger på Localbitcoins.com og kjøper bitcoins derfra. Etter det overfører du bitcoinsa fra localbitcoins sin Wallet til electrum sin? Forstår ikke hvor Revolut kommmer inn i bildet.
Sist endret av Salvia10; 29. juli 2020 kl. 22:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Salvia10 Vis innlegg
Har ikke etablert meg på darkweb. Er bare interessert i hvordan dette fungerer. Men forstår poenget ditt.

Så du finner en selger på Localbitcoins.com og kjøper bitcoins derfra. Etter det overfører du bitcoinsa fra localbitcoins sin Wallet til electrum sin? Forstår ikke hvor Revolut kommmer inn i bildet.
Vis hele sitatet...
Finner selgeren på Local der ja.
Selgeren tar imot overføringer via appen revolut, så da overfører jeg summen jeg skal bruke fra banken til revolut, finner selgeren via brukernavn på revolut og sender pengene. Markerer da bestillingen som betalt på Local og selgeren frigjør BTC til min localbitcoin wallet.

Da slipper jeg direkte bankoverføringer som fort kan ta ett par dager om man har forskjellige banker og slikt.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Salvia10 Vis innlegg
Hei! Noen her som har erfaring med bestilling gjennom darkweb? (Innenlands) pleier det å gå greit? Og hva er deres erfaringer via dette?

Også lurer jeg på om noen her har kunnskap om bitcoin? Hva er den sikreste måten å kjøpe bitcoins på? Anonymt.
Vis hele sitatet...
Man måste legitimera sig med ID när man köper Bitcoin. Men det går sedan flytta bitcoinsen och växla de mot andra e-valutor så att man sedan blir anonym och inte kan spåras. Viktigt att man bruker riktigt utstyr och valuta
Kjøp bitcoin av sturle, sjekk opp selgere før du handler. Har fungert i alle år for min del, selvfølgelig blitt lurt et par ganger men det er umulig å unngå hvis du driver på i lengden.