Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2867
Heisann!

Akkurat nå ligger det 2 Xbox 360 under juletreet som brødrene mine skal få. Så jeg har da et par spørsmål ang. spill til 360, jeg er litt grønn på akkurat dette her
Jeg har nå 4 spill på nedlasting via Newsbin, men er det noen mulighet for at jeg kan spille disse på en org. 360 visst jeg legger spillene inn på harddisken?
Eller må Xbox`en moddes å spillene brennes ut på DVD?

Takker for svar
Usikker på om spillene må brennes ut på dvd men ihvertfall så må x-box'ene softmoddes for å få spilt piratkopier..
Er ikke kommet noen Chip enda
Selve dvd-spilleren kan moddes slik at man kan spille brente dvd'er av spill, sjekk xbox-scene.com
Sitat av ztaale
Usikker på om spillene må brennes ut på dvd men ihvertfall så må x-box'ene softmoddes for å få spilt piratkopier..
Er ikke kommet noen Chip enda
Vis hele sitatet...
Jo, er kommet noen chipper.
Den skrur seg av når det kommer et orginalt spill i 360n og den skrur seg på når det kommer et kopiert spill
Så den finnes
Og viss ikke kan du softmodde (flashe) 360n sin DVDr. Du kan da enten gjøre det selv med kodene eller legge inn ferdige kodegreier som fåes flere plasser på internett, men da må du være sikker på at du vet hvilke DVD rom du har!
Med softmoddingen må du koble DVD rommen til hovedkortet på PCn din, og bruke diverse program. Ligger sykt mange guider ute til det!
Men husk at du mister garantien da! Husk også å ta backup av tingene som er på DVD rommen fra før Slik du ikke fucker den. Kan jo sikkert være lurt å skaffe seg en ulovelig garantilapp fra noen ?
Sist endret av kristoffer2200; 24. desember 2006 kl. 13:03.
Trådstarter
4 0
okej takker for innspill.
Får ta å lese litt da. Er det noen som har flere linker?

Visst noen har en link til en tutorial som viser hvordan man legger inn piratspill på Xbox så hadde det vert fint

God jul forresten
Skal du legge de rett inn på X-box'en så må du vel ha et omgjøringsprog til filer. ??:S
Trådstarter
4 0
Blir ikke det brukt ISO filer da?
Nå har ikke jeg 360 enda (ligger under treet fra dama ) men uansett, har hørt at 360 er sær på åssen dvd-r plater du brenner på. At de dvd platene må være av et speselt merke, som er dyre og vanskelig å få tak i.

Stemmer det eller der det bare tullball?
Trådstarter
4 0
Det du trenger er Dual-Layer plater. De er vel dyrere en vanlige DVD-R plater, men jeg vil jo ikke si de er dyre.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bump. [COLOR=#000000]10 fuckings tegn!!![/COLOR]
Nå må dere slutte å være så jævlig hjelpesløse. xbox-scene er nevnt, her er direkte link til tutorials for hvordan man får spillt backups på x360:

http://www.xbox-scene.com/xbox360-tutorials.php

Happy new year, grow up, lær dere å søke etter info...