Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4682
Hei stoners!
hvordan dere skjuler hasjlukta når dere røyker? I dag røyker jeg under kjøkkenvifta, noe som funker ok, men røyken sprer seg godt i rommet. Hva gjør dere for å unngå att lukt? Er ikke noe stress med lukt i stua, men er skeptisk til at naboene vil kjenne noe lukt i gangen. Noen som har erfaring med det? Kunne godt tenkt meg å ta en jay i sofaen av og til, men tar ikke sjansen pga at jeg bor i en leilighet der flere har samme ytterdør og trappeoppgang.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
vulcano
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Kullfilter, litt ventilasjonsrør og en kanalvifte, på en måte en bedre versjon av kjøkkenvifta da den mest stinkende cannabisen blir gjort om til svak sneiplukt (det er tobbakkslukta som er vanskelig å få helt bort) om du bare lar viften blåse luften ut i rommet igjen. Om du kobler på slange og sender luften ut via en ventil er du omtrent garantert total luktfri operasjon.

Det beste er å ha selve filteret som trekker inn luften ganske nære der du røyker, og sørge for at du ikke blåser røyk rundt om i rommet men mot kullfilteret.

F.eks denne kanalviften koblet til dette kullfilteret.

Nå er jeg klar over at folk flest orker ikke bruke over 1000 spenn på å røyke stealth, men dette er definitivt den løsningen som fungerer best.
Sist endret av Dodecha; 6. juli 2018 kl. 18:26.
takk for svar dodecha, skal se litt på den løsningen du linka til når jeg får tid er villig til å bruke litt penger på det hvis det lar seg gjennomføre uten alt for mye jobb.

Mener du at du har røret løst ut i lufta, eller må røret kobles til en ventil eller noe, som går ut av leiligheta?
Sist endret av sukkersyke; 6. juli 2018 kl. 19:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg røyker hjemme (hos foreldre) ut av vinduet. Jeg er alltid forsiktig, og passer på 100% at det er ingen som er hjemme, eller kommer til å se meg/forstyrre meg +l åser døren...

Det tar alltid noen minutter etter røyking at duften/lukten forsvinner vekk. Det hender alltid at røyken blåser innover pga. vind. Jeg vet at det frister å ligge i sengen eller sofaen å ta en jay, men vær forsiktig hvis du ikke har et eget sted. Jeg anbefaler å ta en rask tur ut og gjøre deg ferdig før du går inn, eller kjøp deg et eget sted.
Prøv deg frem med duftlys.

Det er ikke spesielt fancy, men et godt duftlys kan maskere lukten av både hasj og marihuana.

Duftlys kombinert med kjøkkenvifte og strategisk åpning og lukking av ventiler rundt om i kåken pleier å funke bra, spesielt i nyere hus.
Bare pust rolig ut i viften så skal ikke noe spre seg ut i rommet, små trekk, lange utpust og alltid hold jointen typ 5-10cm under viften.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lag olje av hasjen!
Da blir det mye mindre lukt.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det går an å bare ha røret løst ut i lufta, da lukter det som om noen har tatt seg en røyk. Det beste er jo å koble den til en ventil, men en litt provisorisk løsning kan være å ha slangen mot kjøkkenviften mens den går.
Bedre i peisen enn kjøkkenvifta imo!!
En kompis av meg pleier å røyke under kjøkkenvifte på full vreng, og så steker han bacon etterpå uten vifte på men med vinduene i leiligheten åpen. Han påstår at baconlukta overdøver alt annet.
Funker helt fint å røyke inne under kjøkkenviften. Som sagt over bare passer man på å holde jay'en under viften hele tiden og blåse inn under viften også og ikke ut i rommet. Litt røkelse eller duftlys og kort lufting etterpå så er ikke lukt noe problem. Kjenner noen som røyker få meter fra fellesgang med nabo under viften uten å gjøre annet og det går helt fint. Ikke den mest komfortable måten å røyke på da - spesielt hvis man har en viss høyde siden man gjerne må bøye seg for å blåse inn i viften.
Takk for svar kommer til å prøve dodecha sin løsning.