Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1053
▼ ... over en uke senere ... ▼
Digger følelsen av dette, man. Av kritikk vil jeg anbefale å droppe de helt lydløse sekundene og vurdere pad, vocal eller andre effekter. Men alt i alt var dette profesjonelt og gjennomført! Hvilket program bruker du?
Liker å gi KP
Grisefett's Avatar
Trådstarter
Sitat av pedde Vis innlegg
Digger følelsen av dette, man. Av kritikk vil jeg anbefale å droppe de helt lydløse sekundene og vurdere pad, vocal eller andre effekter. Men alt i alt var dette profesjonelt og gjennomført! Hvilket program bruker du?
Vis hele sitatet...
Fl studio 11. Takk for veldig positiv kritikk
Hørt gjennom de sangene du har lenket til, og den fremste kritikken jeg vil gi er at sangene dine ikke har noe tema eller sammenheng. Det blir liksom litt retningsløst. Det er veldig vanskelig å få masse forskjellige lyder til å høres bra ut sammen, og du har i min mening ikke fått det til helt. Du kunne nok med fordel jobbet mer med både struktur, melodier, og den rent tekniske delen av produksjon.

Når alt dette er sagt så har du mange kule ideer, og hvis du klarer å gjennomføre de litt bedre så tror jeg du kan få til veldig kule ting. Håper dette ikke ble for krass kritkkk, prøvde å være konstruktiv. Stå på!
Liker å gi KP
Grisefett's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lonely Robot Vis innlegg
Hørt gjennom de sangene du har lenket til, og den fremste kritikken jeg vil gi er at sangene dine ikke har noe tema eller sammenheng. Det blir liksom litt retningsløst. Det er veldig vanskelig å få masse forskjellige lyder til å høres bra ut sammen, og du har i min mening ikke fått det til helt. Du kunne nok med fordel jobbet mer med både struktur, melodier, og den rent tekniske delen av produksjon.

Når alt dette er sagt så har du mange kule ideer, og hvis du klarer å gjennomføre de litt bedre så tror jeg du kan få til veldig kule ting. Håper dette ikke ble for krass kritkkk, prøvde å være konstruktiv. Stå på!
Vis hele sitatet...
Tusen takk for god kritikk! Jeg lurte litt på om du har lyst til å høre på den nyeste sangen min? Link er i signaturen
Det blir igrunn littt av den samme kritikken. Det er ikke noen hoveddel, og det er litt vanskelig å vite hva som er fokuset i sangen. Prøv å ha en mer tradisjonell struktur i låtene dine, det er helt greit å bare kopiere strukturen i låter du liker til å begynne med. Føler også at snare ikke passer helt til resten av sangen, og det er noen frekvenser som blir litt for skjærende i de høye frekvensene.