Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 4193
Hei! Noen som er keen på et treff i Trondheim snart? Har aldri vært med på det før, men høres fett ut! Hvor gamle er egentlig freaks her i byen?
Høres kult ut. Er 16

Har heller aldri vært med (ja jeg er registrert i januar, men har hatt flere brukere her. Vært aktiv i et år ++ ).
Sist endret av Critiqueque; 31. januar 2011 kl. 01:17.
I november var det et treff i Trondheim, litt svakt oppmøte da, vi ble bare 5 stykker på det meste. Det ble ikke mer enn en rolig kveld på Egon, før vi dro til Mormors og tok en pils for de som ville det. Kjekt var det likevel. Artig å få sett ansiktene bak navnene her på nFF.

Jeg er gjerne med på et treff til, er vel egentlig bare å fastslå dato.

Er 19 for de som lurer.
Sweet! Er vel greit med ikke så alt for mange også. Går VG1 selv, men regner med at freaks ser forbi alder! Vi får finne en dato når vi får litt respons! Hvilke skoler går dere på? Kanskje noen kjenner hverandre fra før, uten å vite at det er freaks?
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Er med i mai eller senere, for da har jeg blitt 18. Lei av å drikke barnebrus mens andre drikker voksenbrus.
Sitat av Cheroxx Vis innlegg
Er med i mai eller senere, for da har jeg blitt 18. Lei av å drikke barnebrus mens andre drikker voksenbrus.
Vis hele sitatet...
Come on, er ikke derfor vi treffes!
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Etter tre treff, jo.
Sist endret av Cheroxx; 31. januar 2011 kl. 01:40.
Vil gjerne bare skyte inn at alle freaks under 18 er også selvsagt velkommen. Vanligvis legges det opp til at vi drar steder uten aldersgrense. I tillegg er det ikke noe form for drikkepress, folk får bestemme slikt selv. Bare så det er ute av verden for de som måtte lure.
Sist endret av Bartulf; 31. januar 2011 kl. 10:05.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Synes det er litt vel tidlig å ha et treff nå igjen. Februar/mars kan man vel vente på.

Sitat av Bartulf Vis innlegg
I november var det et treff i Trondheim, litt svakt oppmøte da, vi ble bare 5 stykker på det meste. Det ble ikke mer enn en rolig kveld på Egon, før vi dro til Mormors og tok en pils for de som ville det. Kjekt var det likevel. Artig å få sett ansiktene bak navnene her på nFF.
Vis hele sitatet...
Det var 11. desember. 5 stk stemmer vel bra.
Kan ikke stikke på treff nå, da jeg er 17, har ikke bil og bor veldig langt borte :<
Men om 2 år går jeg på skole i Trondheim, og da kan jeg delta på treff
Blir det en gang i månedsskifte Februar/Mars får jeg sikkert mulighet til å komme også.
Sist endret av Moorater; 31. januar 2011 kl. 12:05.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Cheroxx: Meh, voksenbrus er oppskrytt

Er forøvrig enig med BomberMan om at det er litt tidlig å ha det nå.

DeadlockRadium: Supert. Da får du kanskje med deg treffet som sannsynligvis har blitt planlagt lengst i forveien på nFF, med gratis pizza og greier (:
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Jeg har da drukket voksenbrus selv om jeg ikke er voksen enda, og jeg må dessverre benekte din påstand Jonta - voksenbrus er langt fra oppskrytt!
Er med på treff jeg også. Denne freaken er 19, siden du spørr.
hva snakker man om på treffene? blir med hvis hovedtemaet er rusmidler og erfaringer rundt dette. Kommer noen av "Freakforum-Guruene" da?
Sist endret av Omnibenevolence; 31. januar 2011 kl. 22:05.
Er det deg som er på bildet, Så er jeg lett med lsm..
Sitat av Euforia Vis innlegg
hva snakker man om på treffene? blir med hvis hovedtemaet er rusmidler og erfaringer rundt dette. Kommer noen av "Freakforum-Guruene" da?
Vis hele sitatet...
Man snakker vel om det man har lyst til å snakke om? Alt som snakkes om på freak. Dvs alt mulig. Men skal du komme hele veien fra stavanger du da?

Dette er meg:
http://squathole.files.wordpress.com/2008/09/fuck_on_first_date.jpg
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Euforia Vis innlegg
hva snakker man om på treffene? blir med hvis hovedtemaet er rusmidler og erfaringer rundt dette. Kommer noen av "Freakforum-Guruene" da?
Vis hele sitatet...
1: Forestill deg å prøve å planlegge/vite på forhånd hva man skal snakke om når man skal ut med venner. Ikke helt enkelt ikke sant?
2: Definér "Freakforum-guru"?

Cheroxx: Voksenbrus schmoksenbrus. Vainnj is the new black!
Dette er meg:
http://squathole.files.wordpress.com/2008/09/fuck_on_first_date.jpg[/quote]

nice... Spørs om jeg holder meg hjemme likevel, da.

Og nei, jeg bor ikke i Stavanger, bor litt nærmere, må få endra plass snart.
Sist endret av Omnibenevolence; 31. januar 2011 kl. 22:15.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Cheroxx: Voksenbrus schmoksenbrus. Vainnj is the new black!
Vis hele sitatet...
Kukka Kåla funker fjell!
Sitat av Jonta Vis innlegg
1: Forestill deg å prøve å planlegge/vite på forhånd hva man skal snakke om når man skal ut med venner. Ikke helt enkelt ikke sant?
2: Definér "Freakforum-guru"?

Cheroxx: Voksenbrus schmoksenbrus. Vainnj is the new black!
Vis hele sitatet...
1. Ser for meg at det fort kan bli litt klein stemning om 10 stk som bare har lekt tøffen på internett plutselig settes i et rom sammen for å snakke. Men selvfølgelig, har mye tro på at det kan være veldig trivelig og givende og.

2. Med freakforum-guru, mener jeg folk som har over 1000 kp, og som er svært kunnskapsrike og kan mye om et tema, da helst rusmidler i denne sammenhengen. Afasar og Dodecha ville vært gode eksempler på freakforum-guruer som bor i Trondheim.
Øh...
Vet rett og slett ikke om jeg kommer meg ivei.
Er 15 år ung, bor på Oppdal, og gamlingene synes bare tanken på at jeg skal møte vilt fremmede (skap-pedofile?) fra internett er skummelt.
Vent til i høst,da har jeg mest sannsynlig flytta til Tiller
Sist endret av Eplegutten; 31. januar 2011 kl. 22:19.
Eple: Det kommer alltids flere treff, vet du!
Sitat av Krokodille Vis innlegg
Eple: Det kommer alltids flere treff, vet du!
Vis hele sitatet...
Har gått glipp av en 3-4 treff allerede
så...det
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Euforia Vis innlegg
1. Ser for meg at det fort kan bli litt klein stemning om 10 stk som bare har lekt tøffen på internett plutselig settes i et rom sammen for å snakke. Men selvfølgelig, har mye tro på at det kan være veldig trivelig og givende og.
Vis hele sitatet...
Man skulle tro det, men jonta er har et umakelig talent til å få i gang samtaler med og mellom alle.

Sitat av Euforia Vis innlegg
2. Med freakforum-guru, mener jeg folk som har over 1000 kp, og som er svært kunnskapsrike og kan mye om et tema, da helst rusmidler i denne sammenhengen. Afasar og Dodecha ville vært gode eksempler på freakforum-guruer som bor i Trondheim.
Vis hele sitatet...
Afasar har vært flink til å møte opp før, jeg møter opp så lenge jeg ikke jobber.
Men nå er ikke kp nivået her inne et bevis på at man kan noe, jeg har hatt veldig interessante diskusjoner med medlemmer her med få og mange kp.
Har lyst å være med, har dere planlagt noe mer nå? kanskje 5 mars?
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Jeg bor en times togtur unna, så jeg blir gjerne med så lenge ikke jobb stiller seg i veien eller lignende
Jeg er med hvis dato og tid ikke kræsjer med andre ting.
Regner med jeg også kommer, hvis det passer gikk glipp av forrige treff, så må få med meg dette
Om det passer tar jeg gjerne turen.
Ser jo bra ut dette! Noen som har datoforslag?
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Forslaget om å vente til Mai står.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Tja, par uker før TG kanskje?
Jeg blir med
Kommer an på tid/dato
▼ ... over en uke senere ... ▼
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Har to timer til rådighet på torsdag hvis noen er interessert. Ankommer Trondheim S 20:18 før jeg toger videre til Oslo klokka 23.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Scratch that, kommer til Trondheim i 4-tida og har mye tid å slå ihjel. Pils, noen?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
De som følger med i denne tråden vha. NIITJHDI: No bli det træff RAI RAI.