Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 955
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Det virker som vår alles kjære havn er i det trege hjørnet når det kommer til tilgang på episoder av TV-programmer for tiden.
Jeg er en av dem som ikke orker og sitte gjennom et dagsprogram for flere kanaler for å få med meg ønsket underholdning, og derfor fant jeg det best å prøve isoHunt siden folk rundt meg anbefaler denne siden.

Det er der problemet oppstår.
Siden er treig. Og jeg skjønner ikke hvorfor.
Jeg kan huske at jeg prøvde denne siden for et års tid tilbake, og da var den like forferdelig. Siden da har jeg reinstallert fersk windows og alt annet går som et olja lyn.
Jeg har en helt gjennomsnitlig bra nettlinje som ikke har noe problem med å laste andre sider, streame video og annen generell nedlasting.
Men isoHunt fortsetter å sitte fast i sirupen.

Ingen andre jeg kjenner har dette problemet. Hos dem oppfører den seg som en hvilken som helst annen nettside.
Vi prøvde å koble en av dem på min nettlinje, og de fikk fortsatt normal oppførsel mens jeg satt som et enda større spørsmålstegn.

Hjelp?
Jeg syns også at isoHunt er blitt tregere med tiden, men det er jo ikke som at det ødelegger dagen ved at søk tar et par sekunder ekstra (og alt annet av linker og slikt).

Kan det kanskje være noe i det med at man bruker https istedenfor http?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Eller så kan det bare være at de har fått litt mer pågang enn serveren klarer å skuffe unna i en bråvending.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Trådstarter
Det er ikke snakk om et par sekunder. Hadde det vært det hadde jeg akseptert det med en gang, men når jeg sitter å venter opptil 5 minutter på at forsiden skal komme frem er det noe galt.
Sitat av Antim0n Vis innlegg
Det er ikke snakk om et par sekunder. Hadde det vært det hadde jeg akseptert det med en gang, men når jeg sitter å venter opptil 5 minutter på at forsiden skal komme frem er det noe galt.
Vis hele sitatet...
Det har jeg aldri opplevd, og jeg bruker isoHunt daglig. 5 minutter faktisk?
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Trådstarter
Jeg tar ikke tiden med stoppeklokke, men jeg tenkte jeg skulle sjekke ca. hvor lang tid.
Ifra jeg leste din forige post til jeg skriver dette svaret har jeg fremdeles ikke fått fram siden.
afaik så har isohunt gått inn med ett filter for å sortere ut ukomersiel fildeling, dette skal dog være lett å gå rundt. (google it)

det er vel usenet som gjelder atm?
Sitat av Antim0n Vis innlegg
Jeg tar ikke tiden med stoppeklokke, men jeg tenkte jeg skulle sjekke ca. hvor lang tid.
Ifra jeg leste din forige post til jeg skriver dette svaret har jeg fremdeles ikke fått fram siden.
Vis hele sitatet...
Du prøver vel ikke å logge deg på Lite versjonen ?
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Trådstarter
Nope. God gammeldags isohunt.com