Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 849
Til et firma som driver med utleie/salg av lyd- og lysutstyr, samt avholder egne events i Rogaland.

Logo
Webside banner

Konstruktiv kritikk ?
Jeg likte logoen, men jeg synes banneren var for utydlig, dvs at det kom litt uklart frem hva det skulle representere, og hva som var avbildet. Mer konstruktiv klarer jeg ikke være.
Det var ganske uleselig, egentlig...
Likte designet, men tok litt tid før jeg så hvor det sto "showbiz"...

(tenkte på banneret)
Sist endret av Turbolego; 2. mars 2009 kl. 17:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
lag banneren med same skrå rosa linjen over sb bokstavene.
Det der bør du forenkle VELDIG før det er brukbart som en logo. Dropp alle de små "showbiz"-gjentakelsene, og konsentrer deg om hovedelementet. Om du vil ta med lydbølgegreia i logoen bør du også forenkle den drastisk, den blir alt for kaotisk sånn den er nå.
Sist endret av atomet; 2. mars 2009 kl. 18:15.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Jeg tar megselv i å spørre: Hva er logoen?

Er det lydbølgene, SB-en eller det repeterte navnet? Isolér det som er logo, det du kaller logo pr nå vil jeg kalle skrivebordsbakgrunn eller noe annet, ihvertfall ikke logo.
Ville også fjernet den forferdelige rammen med gradient rundt canvasen på logoen. Fjern den repeterende "show biz" i bakgrunnen og behold svart bakgrunn. Ville også croppet den ned med 10px margin rundt logoen e.l.
Sist endret av marfo; 2. mars 2009 kl. 18:27.
GvB
Trådstarter
Takker for svar
Har endret gradient canvas nu.. deleted..

banneret skal jeg se på, enig i det dere iser. vil nok fjerne den hvite delen av sound-effekten i bg'en, så viser jeg nytt outcome senere ikveld.
Tilbake til tegnebrettet med deg. ALT var horribelt med den logoen og banneret.

En logo skal helst være simpel, vektorisert (så den lett kan skaleres i etterkant) og lett gjenkjennelig. Den der var bare rotete og kjip. Jeg hadde skammet meg hvis jeg hadde hatt noe sånt som logo til firmaet mitt.
Sitat av Forconin Vis innlegg
Tilbake til tegnebrettet med deg. ALT var horribelt med den logoen og banneret.

En logo skal helst være simpel, vektorisert (så den lett kan skaleres i etterkant) og lett gjenkjennelig. Den der var bare rotete og kjip. Jeg hadde skammet meg hvis jeg hadde hatt noe sånt som logo til firmaet mitt.
Vis hele sitatet...
Jepp, logoen ble for rik på detaljer. Gjør det MYE enklere...