Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 790
Hei! det er på tide at jeg kjøper en ny tv og derfor trenger jeg hjelp av dere smarte hoder. Jeg er ikke akkurat veldig aktiv innen tver, men kanskje noen av dere er. Prisen er det samme bare jeg får en bra tv som jeg ikke kommer til å klage på etter noen dager .

Har dere noen anbefalinger? Kan dere også skrive hvor mye den koster og hvor man får kjøpt den.

Mvh.

Entotre.

(KP til beste anbefaling) ...
Sist endret av entotre; 22. juli 2008 kl. 17:03.
LCD eller Plasma ?

Ingen prishøyde på den ?
Sist endret av B3ndx; 22. juli 2008 kl. 17:08.
Trådstarter
hva er det beste? Prisen er den samme.
okei, jeg vil da starte med at om du venter over høsten, så vil prisene synke. (kommer en ny variant på nyåret).

Lagrene med LCD skjermer er FULLE, og butikkene må senke prisene for å få solgt ut, før dne nye modellen kommer (denne er enda bare laget i 27' og mindre). Det var noen visdomsord.

Det du må tenke på er hva du skal bruke tven til. Er den til å titte på, burde du følge med på kontrasten. Hvor høyere denne er, hvor bedre er bildet

Om du skal ha et mer krystallklart bildet, så burde du kjøpe en som er full-hd, altså 1080p. De med 7xx eller noe, er utdatert alleredet.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=348388 <- dette er nok en tv du tvilsomt vil angre på. Men neste gang, oppgi hvor mye du er villig til å gi

Btw: Hva har du av kanaler hjemme? nyere tver er MYE mer kresene til å få inn bedre bilde. Så for å få maks effekt av tv, må du ha digitale bilder

LCD er vel det beste, værtfall etter min mening. Uansett, den tven jeg ga link til er er ganske fin
Sist endret av dark_jocketen; 22. juli 2008 kl. 17:13.
Jeg skal ikke uttale meg for sikkert om dette, men tar jeg ikke helt feil selges ikke plasma TVer lenger (annet enn på nettbutikker såklart, der selges jo alt). Om det selges, er det definitivt mye færre enn LCD..
Sist endret av simdal; 22. juli 2008 kl. 17:20. Grunn: leifer
Jo, noe jeg glemte. Jeg har forsåvidt fått mye av informasjonen via en importør av toshiba.

Saken er at du betaler som regel EKSTREMT mye for små forskjeller. Du kan ta et forlag her.

Jeg har så klart benytta sjansen med å få prisen av han her, ettersom jeg da får litt i overkant av innkjøpspris.

En tv jeg fikk tilbud på:
7800+moms (ifølge han, hadde den en utsalgspris på rundt 17-20 000 av dem som hadde tatt den inn på lager) <- denne kom inn forrige uke eller noe. beste toshibaen hittil (ifølge han)

Jeg kjøpte meg et par høytalere gjennom han. Der betalte jeg 2400+moms for et par, billigste jeg kan finne på nettet (av dette slaget) er 4500.

her ser du at en betaler mye mer for "dyrere" produkter. hvor billigere produktet er, hvor mindre tjener produsenten på det. Så å velge dne dyreste tven, er ikke alltid rikitg

Poenger er at du burde vite hva du er ute etter..
Hvis du har ubegrenset med penger, så ville jeg definitivt gått for denne her http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=349786

Jeg har en LG 42" Plasma, ga 17.000 kroner for denne ifjor, og har ikke angret et eneste sekund på dette valget. Etter det jeg har sett av skjermer (Noe som begynner å bli endel) Så er LG definitivt noe å satse på. Hva skal skjermen brukes til ? Xbox360 / Ps3 ? Pc skjerm, Tv etc?
Som b3ndx er jeg enig, den virker fin Lg er flinke på tv