Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1823
noen som vet om det er midnattåpent på div butikker ( spes. Bergen ) natt til Tirsdag ?

Har tilfeldigvis fri Tirsdagen så mulig jeg tar turen da og spiller natten gjennom

ps. prøvde å skjekke butikkene sine nettsider men fant ingen info , mulig jeg bare er idiot some ikke finner det da
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Jeg vet at Diablo 3 er tilgjengelig for kjøp og nedlastning på Battle.net , så hvis du ikke er spesielt interessert i en fysisk kopi av spillet så er det veien å gå.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
GAME i Oslo har nattåpent da, sjekk om du har en GAME i nærheten.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Ikke for å være moodkiller, men hadde det ikke kanskje vært lurt å fysisk oppsøke butikkene i nærheten og spørre dem?
Sitat av Antim0n Vis innlegg
Ikke for å være moodkiller, men hadde det ikke kanskje vært lurt å fysisk oppsøke butikkene i nærheten og spørre dem?
Vis hele sitatet...
Om han bor langt unna og ikke har bil så trur jeg ikke han gidder å bruke penger på buss kun for å spørre om det. Hva med a ringe isteden?
vALEtUDO's Avatar
Trådstarter
19 1
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
GAME i Oslo har nattåpent da, sjekk om du har en GAME i nærheten.
Vis hele sitatet...
takker !

http://www.game.no/acatalog/diablotre_no.jpg

nørder meg ned der i 24 tiden
Takk for tipset, Perperperperper. Du har hjulpet meg flere ganger faktisk, sykt kult!
Glad jeg får Diablo gratis!
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Tør jeg kjøpe meg dette? o.O
Glad jeg forhåndsbestilte Diablo 3 CE for 1 år sia på komplett... gikk jo tomt på lager innen dagen lanseringsdatoen ble satt. Skal visst ha kommet flere kopier inn nå (har jeg hørt), så for de som ennå ikke har skaffa seg, så kan det være lurt å sjekke =)