Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 642
Enkelt og greit, har ett lite budsjett som enten går til og oppgradere gaming pc'en, eller til en ps3 xbox!

Så, ettersom jeg er lite bekjent med både xbox og ps3, er det sikkert noen medfreaks som kan anbefale det ene eller det andre?
Kjøp det du vil. Om du vil ha noe med gratis online, ps3. Hvis du vil betale for og få litt flere ting, xbox. Anbefaler pc
Sitat av ghettokid Vis innlegg
Enkelt og greit, har ett lite budsjett som enten går til og oppgradere gaming pc'en, eller til en ps3 xbox!

Så, ettersom jeg er lite bekjent med både xbox og ps3, er det sikkert noen medfreaks som kan anbefale det ene eller det andre?
Vis hele sitatet...
Finnes vel lite med argumenter om hva som er best. Det er mest en "fan" konk.
Kjøp det dine venner har. Begge er gode, men xbox må du betale per mnd for. PS3 er dyrere, men har bluray.
Oppgradere gamingpcen, lett!
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
360 ftw!!!!!
Vel, den blir ikke brukt til online anyways.

Og vennene mine har både xbox og ps3, så
Jeg ville glatt gått for å oppgradere PC-en.
Spill er billigere til PC, spillene har gjerne mye bedre typer "communities" og hele spillopplevelsen er annerledes en det er å spille på konsoll.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Oppgradere gamingpcen, lett!
Vis hele sitatet...
Så litt over pengene, ser ut til at lånekassen betaler

Sitter allerede med 6970, 8GB dominator ram 1600mhz, corsair HX 850W, fractal design R3 black pearl, vannkjøling ++. Så ett eller annet asus hovedkort og i5 2500k straks

Muligens en xbox i tillegg. Blueray har jeg på pc'en, så
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Jeg vil si at begge konsollene har kommet såpass langt at det handler mer om spillene du liker.
Gears of War eller Infamous for eksempel.

Vil du spille Fable? Da blir det 360.
Vil du spille Uncharted? Da blir det PS3

At pengene bør legges i en PC-oppgradering vil jeg ikke uttale meg om, siden jeg personlig ikke har vært PC gamer på flere år. Men jeg holder fremdeles fast på argumentet som tilsier at man aldri er usikker på om en konsoll kan kjøre spillet man nettopp kjøpte.
Tenkte du kanskje kunne finne ut mer her:
http://freak.no/forum/showthread.php?t=173871