Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 688
Noen som vet hva prisen på Sony Ericsson W595 som blei lansert 22.07.08 ?
Lurer også på om det er mulig og låse sim kortet til et netcom abonnemang i et låst netcom tlf, også bytte det sim kortet til en annen låst netcom telefon uten det samme abonnemanget.

Dette er snakk om Netcom Young Talk og Netcom Active talk.

Grunnen er at jeg må ha meg ny telefon men har lyst og vente på W595. Derfor kan jeg kjøpe ny tlf til Mamma med min young talk også når bindingen på hennes sim kort går ut så kan hun kjøpe tlf til meg på sin active, også bare byyytter vi tlf.
Dvs, jeg har mitt simkort med young talk og hun har sitt med active, men nå har jeg min nydelige W595 og hun har en eller annen annen

Noen som vet om dette går ?
Du skriver utrolig vanskelig, men om du lurer på om det er mulig å bytte til et annet sim-kort fra netcom, så er svaret JA. Det var noe snakk om at det ikke var lov å operatør-låse mobiler lengre, men det er jeg usikker på.

Til det andre: www.amobil.no
De har svaret på alt
aouch's Avatar
Trådstarter
16 0
begge sim kort er netcom.
Men to forskjelige netcom abonnemang.
Og begge to er låst til netcom.
Så spm er om det går og bytte om sim kortene selv om det er to forskjellige netcom abonnemang.
kanskje vansklig forklart, men ikke helt sikker på hvordan jeg skal forklare det ellers..

Om min tlf er låst til netcom Young Talk, Kan jeg bruke at Netcom Active talk sim kort i den tlf ?

Prisen står ikkje på Amobil . :/
Ja, det kan du. I værste fall , ring Netcom å spør dem på 05050
Sist endret av B3ndx; 28. juli 2008 kl. 13:17.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av aouch
begge sim kort er netcom.
Men to forskjelige netcom abonnemang.
Og begge to er låst til netcom.
Så spm er om det går og bytte om sim kortene selv om det er to forskjellige netcom abonnemang.
kanskje vansklig forklart, men ikke helt sikker på hvordan jeg skal forklare det ellers..

Om min tlf er låst til netcom Young Talk, Kan jeg bruke at Netcom Active talk sim kort i den tlf ?

Prisen står ikkje på Amobil . :/
Vis hele sitatet...
Har du binding vil dei fleste operatører gi deg opplåsingskode gratis om du ringer og spør, sidan dei uansett har kontraktfesta en sum du skal betale...