Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 569
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Har litt amf, stesolid og hasj og quetiapin. Har også noe hero men skal ikkke vruke den. Har vert slappp og kald og vond i kroppen i dag. Prøvde ta en stesolid på morningen men følte ikke den hjalp? Nå har jeg tatt to ibux og sovet litt så er litt bedre, hvordan skal jeg gjøre dette?
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Har du hørt om paracet?
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta en paracet og drikk mye vann. Hadde personlig valgt benzo over de andre
mulighetene du har
Amf funker godt på sånne ting. Selv har jeg brukt det som medisin til nye sånne kroppslige vondter, for det kan funke på alt fra tannpine til feber. Før du vet ordet av det så har det gått 3 dager og kroppen er frisk igjen samtidig som alt av elektronikk i boligen er plukket fra hverandre.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg skrev jo jeg tok ibux og sov? Hehe tasmis, du sier noe der, er bare redd det blir værre hmm
ALT blir jo bedre med benzo, så benzo.
Mye blir bedre med hasj så kanskje hasj?

"Gratulerer med 500!"
Takk.
Sist endret av Majao Gibensis; 15. februar 2023 kl. 21:07.
Ville ihvertfall vært forsiktig med hasj om du er smittet med et virus som gir temmelig dramatisk nedsatt form, vondter - spesielt med tanke på at det kan utvikle seg videre med flere ubehagelige symptomer.

Jeg har ihvertfall opplevd at om jeg har røykt ved lignende sykdom tidligere så kan opplevelsen av ubehaget bare føles enda mer intenst - noe som ikke akkurat er ideelt. Så bare noe å tenke på. Ikke sikkert andre opplever det samme og avhenger av symptomtrykk, men tviler på at jeg er eneste med den type opplevelse.
Ville tatt et par ibux og paralgin forte. Evt kanskje noe benzo i tillegg
Hva hjelper mot influensa/vondt i kroppen?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Benz? Thc?
Vis hele sitatet...
Tid & Kjærlighet

..og litt speed.
God Bedring!