Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 718
Det er lenge siden jeg har postet noe her på freakforum og det beklager jeg for, men nå trenger jeg deres hjelp!

Jeg har letet i lang tid nå etter en trance låt, har hørt med kompiser og spurt på soundgarden.org forumet, uten hell. Nå er dere my last hope!

http://www30.zippyshare.com/v/34318278/file.html

Er veldig dårlig lydkvalitet på videoen jeg linket til desverre. Jeg tror det er en mix av Sean Tyas eller Daniel Kandi, men finner ikke sangen noen plass. Tror den ble gitt ut mellom 2008 og 2010 i et ASOT program eller Tytanium Sessions, hvis det kan hjelpe dere (for det hjalp ikke meg).

Håper det er noen som kan hjelpe meg..
Fase^'s Avatar
Trådstarter
Jo sant det.. la den over dit nå.
Hvis du er sikker på at det er fra ett ASOT show så ligger alltid komplett tracklist ute sammen m podcastene.

Godt å se at det er flere ASOT fans her
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Hvis du er sikker på at det er fra ett ASOT show så ligger alltid komplett tracklist ute sammen m podcastene.

Godt å se at det er flere ASOT fans her
Vis hele sitatet...
Are you kidding me? Trodde det bare var jeg som var det jeg !!

Flott att flere liker asot musikken
hører på ASOT jeg og fra tid til annen, tytanium sessions og.. men den videon ser ikke ut til å spille av står bare på loading
Fase^'s Avatar
Trådstarter
Jeg har sett igjennom asot listene, men vanskelig å plukke ut en sang når man ikke vet hvem som har den og hvis den ble spilt der.

WoggaBogga: du må laste den ned, den liker tydeligvis ikke .mp4 filer.