Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 653
Heisann!
Da var det nye albumet mitt på spotify

Sang nr.1 og nr.2 er den samme, det er da ikke meningen, men utgiveren min fucka opp. Dette skal da bli rettet opp i de nermeste dagene.

Håper på litt positiv feedback.
Sist endret av random67847; 19. juni 2012 kl. 19:14.
Rett på spotify!

Høres bra ut så langt!

Noe sted jeg kan få tak i sangene for å få de over på iPhonen?
Eller må jeg gå den tungvindte veien via youtube to mp3 osv :/

Den første sangen var rå!

Astronomia remix, Pentagramma

Ble noe tull mens jeg skrev..

Astronomia remix, Pentagramma Remix, Intoxicated og Flux er en av de mest spillte sangene på iPhonen min!
Sist endret av Marr; 19. juni 2012 kl. 19:23.
Gjest
Trådstarter
Sitat av Marr Vis innlegg
Rett på spotify!

Høres bra ut så langt!

Noe sted jeg kan få tak i sangene for å få de over på iPhonen?
Eller må jeg gå den tungvindte veien via youtube to mp3 osv :/

Den første sangen var rå!

Astronomia remix, Pentagramma

Ble noe tull mens jeg skrev..

Astronomia remix, Pentagramma Remix, Intoxicated og Flux er en av de mest spillte sangene på iPhonen min!
Vis hele sitatet...
Takk skal du ha!
Sangene blir etterhvert lastet opp på soundcloud'en min, der kan du laste dem ned
Får vel være lov med litt konstruktiv tilbakemelding også
Kan gi deg litt mer utfyllende tilbakemelding på det siste albumet ditt:

Noise/Level Eight starter (rolig?) og tar seg opp etterhvert. Akkurat slik jeg liker det! Dubstep'en sitter godt også! Roer seg ned igjen, og på topp. Kan det bli bedre? Rett og slett en rå sang.

All About the Gaimz synes jeg blir litt vel langtekkelig og lite fengende. Du ser det kanskje ut ifra hvilke sanger jeg liker best, litt partyfaktor over de. Men vil også si at sangen er litt tøff også, mye gode lyder!

Epic Meal Time Dubstep er også en grei sang, men litt mye støy synes jeg. Liker desverre Skrillex-typen dubstep bedre.

Song Of Storms - Remix - vet ikke helt hva jeg skal si om den enda. Dritfet sang, men mangler det lille kicket føler jeg, hvertfall i skrivende stund.

Ravers Fantasy - Remix - Rett og slett rått! Her har du fått med kicket som gjør at jeg blir vill på dansegulvet. (Du har jo et VELDIG bra utgangspunkt da )

Kernkraft 400 - Remix - Liker den brutale bassen! Høytalerene som setter begrensninger her..

Og fra det andre albumet ditt: Game Boy liker jeg ikke. For stygge lyder for min smak, for langtekkelig og kjedelig. Men sikkert noen som liker det. Er jo 12 millioner som har sett denne.

Jeg er ikke helt sikker på hva jeg savner med sangene dine, men noen av sangene blir litt "grumsete" og "støyete", om du skjønner hva jeg mener.

Uansett, kjenner jeg fikk lyst til å skaffe meg nytt anlegg nå, slik at lydtrykket fra de beste sangene rister huset i fillebiter

Keep up the good work!
Sist endret av Marr; 19. juni 2012 kl. 20:47.
Gjest
Trådstarter
Sitat av Marr Vis innlegg
Får vel være lov med litt konstruktiv tilbakemelding også
Kan gi deg litt mer utfyllende tilbakemelding på det siste albumet ditt:

Noise/Level Eight starter (rolig?) og tar seg opp etterhvert. Akkurat slik jeg liker det! Dubstep'en sitter godt også! Roer seg ned igjen, og på topp. Kan det bli bedre? Rett og slett en rå sang.

All About the Gaimz synes jeg blir litt vel langtekkelig og lite fengende. Du ser det kanskje ut ifra hvilke sanger jeg liker best, litt partyfaktor over de. Men vil også si at sangen er litt tøff også, mye gode lyder!

Epic Meal Time Dubstep er også en grei sang, men litt mye støy synes jeg. Liker desverre Skrillex-typen dubstep bedre.

Song Of Storms - Remix - vet ikke helt hva jeg skal si om den enda. Dritfet sang, men mangler det lille kicket føler jeg, hvertfall i skrivende stund.

Ravers Fantasy - Remix - Rett og slett rått! Her har du fått med kicket som gjør at jeg blir vill på dansegulvet. (Du har jo et VELDIG bra utgangspunkt da )

Kernkraft 400 - Remix - Liker den brutale bassen! Høytalerene som setter begrensninger her..

Og fra det andre albumet ditt: Game Boy liker jeg ikke. For stygge lyder for min smak, for langtekkelig og kjedelig. Men sikkert noen som liker det. Er jo 12 millioner som har sett denne.

Jeg er ikke helt sikker på hva jeg savner med sangene dine, men noen av sangene blir litt "grumsete" og "støyete", om du skjønner hva jeg mener.

Uansett, kjenner jeg fikk lyst til å skaffe meg nytt anlegg nå, slik at lydtrykket fra de beste sangene rister huset i fillebiter

Keep up the good work!
Vis hele sitatet...
Setter ufattelig stor pris på denne type tilbakemelding!
Skjønner akkurat hva du mener med samtlige sanger, og jeg prøver stadig og forbedre meg

Tusen takk skal du ha!