Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 756
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Heisann!

Skal hjelpe kompisen min som ikke har peiling på lyd med å finne ett anlegg som passer på rommet hans.

Kan bare starte med å si att han hadde tenkt å sette en stroker inn i kleskapet.. etter hva jeg har forstått blir for mye bass på ett lite romm bare bråk.

Han sier selv att det ikke er noe spessielt budsjett han skal gå etter siden han skal få det i gave fra faren hans. Så jeg prøver å hjelpe han.

Han har ett helt vanlig kanskje litt større en vanlig soverom, han sier han skal ha onkli anlegg med mye lyd. både subwoofer, forsterker og gulvhøytalere. Hva har dere å ambefale når det kommer til brae anlegg til rimelig pris med mye lyd? Skal ikke være noe lite pc anlegg
Sist endret av F0reman; 18. juni 2012 kl. 20:06.
skal han bruke dette til musikk eller film hovedsaklig?
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Trådstarter
Sitat av LP88 Vis innlegg
skal han bruke dette til musikk eller film hovedsaklig?
Vis hele sitatet...
Musikk titegn
Greit å ha en ca. prisklasse da høyttalere ofte strekker seg fra 1500,- til 500 000,-
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Trådstarter
10k
titegn