Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1071
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Hei kjære medfreaks.

Som dere ser i tittelen skjønner dere sansynlighvis hva denne tråden handler om. Jeg har laget en liste på spotify Som KUN skal inneholde Hardstyle, Electro, Rave og Dubstep.

Her har dere Freaklista.

Dette er en åpen liste der alle her på forumet kan legge inn sine beste sanger og forhåpentligvis vil denne listen holdes sånn høvelig ryddig, men først må vi ha noen få forhåndsregler:

Ikke slett musikk som er lagt inn av andre i lista.
Det er fint om dere legger inn rundt 10-20 sanger hver og ikke legger til for mye.

Det er vel egentlig det som er viktigst å få med seg.
Legg gjerne ved ett eventuellt navn vi kan kalle lista.
Mvh. F0reman
FREAKSTYLE!

Skal se hva jeg finner
Freakstep, freakness!
Legger til noen sanger i morgen!
Sist endret av DubC; 18. juni 2012 kl. 01:41.
Slenger inn det beste jeg har
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Trådstarter
Lista er allerede på nesten 200 sanger! fortsett å legge in da
Sist endret av F0reman; 18. juni 2012 kl. 14:05.
Foreslår at du tar en backup en gang i blant. Husker jo hva som skjedde med den første lista!
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Gjør listen heller lukket og be de som vil ha med noen sanger sende deg PM istedet for at de skal legge inn sangene sine selv.
Hadde det ikke vært spotify hadde jeg kunnet bidratt med flere tusen, men har ingen på spotify, desverre.

Men til dere andre, ikke bare sleng inn ny rawstyle da, prøv å få med litt eldre også. (tips og request)

EDIT: Ser at det er noen som faktisk legger inn litt eldre ting, kjempeflott.
Sist endret av Bruskork1; 18. juni 2012 kl. 16:02.
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sexarz Vis innlegg
Gjør listen heller lukket og be de som vil ha med noen sanger sende deg PM istedet for at de skal legge inn sangene sine selv.
Vis hele sitatet...
Synes det er like greit om den bare er åpen, har backup på lista.
Har ikke tid å legge in all musikken selv å son som det er nå er det så lettvint så det er mulig å få det!

Må si att allerede har lista hjolpet meg mye når det gjelder nye artister og sanger jeg ikke viste om. Takker de som har lakt inn musikk! ^^
Alright, sjekket ut lista nå, sinnssyke hardstyle sanger!
Har selv en liste med nesten bare dubstep og elektro/house. Den har 300 sanger i seg da så burde jeg legge til alle eller bare de top f.eks 50?
Blir i så fall vanskelig med 50 sia alle sangene er syke!

http://open.spotify.com/user/pivotax...fR3nDIQUpw0Ghr der er lista mi, litt for mye dubstep eller?
Mer hardstyle, mindre andre sjangere!
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Trådstarter
Selv liker jeg hardstyle best

DubC Legg bare til de beste du
Hvilke artister er det du har funnet? Og hvilke sanger liker du?
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Trådstarter
Har hørt på lista nesten i ett siden folk begynte å legge til sanger, så følger ikke helt med hvilke artister og sanger som blir spilt, men er velldig mye brae sanger her jeg ikke har hørt før. La til noen i min egen liste også.

Keep it up!
Sist endret av F0reman; 20. juni 2012 kl. 00:49.
Får ikke til å åpne linken i den første tråden.