Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 427
Noen som har erfaringer med en eller begge av disse?

Sliter med ADHD, angst og depresjon. Har lest ganske utrolige ting om begge, men litt usikker på hvilken jeg skal gå for.
Har erfaring med begge. Jeg elsker fasoracetam for både angst, blir mer sosial og hakket mer fokusert.

Vanskelig å sette fingeren på colourscetam.


Mine favorittracetams er phenylpiracetam, aniracetam, faso og vanlig piracetam.


Samme virkningsområder, men ikke offisielt en racetsm: noopept

Veldig bra for fokus oh produktivitet.

Sjekk semax også
Sist endret av 3mma; 14. mars 2024 kl. 01:20.
Trådstarter
Sitat av 3mma Vis innlegg
Har erfaring med begge. Jeg elsker fasoracetam for både angst, blir mer sosial og hakket mer fokusert.

Vanskelig å sette fingeren på colourscetam.


Mine favorittracetams er phenylpiracetam, aniracetam, faso og vanlig piracetam.


Samme virkningsområder, men ikke offisielt en racetsm: noopept

Veldig bra for fokus oh produktivitet.

Sjekk semax også
Vis hele sitatet...
Takk for svar!

Det er jo egentlig fasoracetam jeg er blitt mest interressert i utifra det jeg har lest. Så tenker jeg går for den, da det du har erfart er nøyaktig det jeg er på utkikk etter

Er veldig interresert i å teste andre racetamer også, men disse to er de eneste tilgjenglig innenlands. Har fått en del pakker stoppet i tollen, så tror adressen min er ganske brent akkurat nå..

Semax virker jo veldig interressant, mye der ute jeg må få prøvd! Ser jo at semax er tilgjenglig innenlands også, så da blir det muligens en bestilling på det også.
Sist endret av Bolebenny; 14. mars 2024 kl. 13:05.