Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1074
Men jeg skjønner ikke hva de mener.

De skriver:
"
Hei,

Vi tillater ikke at våre tjenester benyttes til betalingsformidling til og fra pengespill uten tillatelse i Norge. (Se våre vilkår: https://firi.com/no/terms).

Vi ser aktivitet på din konto tilknyttet slike overføringer. For at du skal kunne benytte din konto fremover har vi behov for en bekreftelse på at du ikke skal gjennomføre flere slike transaksjoner til og fra tilsvarende tjenester.
På bakgrunn av dette vil uttak av NOK ikke kunne gjennomføres fra din konto. Vi ber deg veksle tilbake midlene til samme kryptovaluta du satte inn hos oss. Du kan så gjennomføre uttak av kryptovaluta til samme en lommebok du har eierskap til.
Om din konto fortsetter å benyttes til overføringer for pengespill, som beskrevet ovenfor, vil kontoen bli stengt.

Mvh"

Betyr dette at jeg rett og slett må bare overføre kryptoen min til en ekstern lommebok, for så å sende de tilbake å ta de ut?
Jeg har ikke vært borti hverken Stake.com eller Firi, men slik jeg leser dette så vil det være så enkelt som at du overfører krypto til en ny wallet slik at ingenting går direkte fra/til Stake fra/til Firi igjen.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Jeg har ikke vært borti hverken Stake.com eller Firi, men slik jeg leser dette så vil det være så enkelt som at du overfører krypto til en ny wallet slik at ingenting går direkte fra/til Stake fra/til Firi igjen.
Vis hele sitatet...
Ja, er sånn jeg leser det også. Har du noen alternativer til hvor jeg kan overføre midlene, for så å gjøre uttak til bankkonto? Tenker det hadde vært beste løsningen, for så å bare sette de inn igjen hos Firi med "clean slate"
Faen styr unna Firi, tregere tjeneste skal du lete lenge etter. Bruk binance heller.
Opprett Metamask wallet i Chrome, send fra Firi dit og fra Metamask til Stake.
Trodde greia med krypto var sikkerhet, anonymitet og at man kunne bruke penga på det man selv ønsket. Virker ikke akkurat sånn her.