Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2391
Er det noen som vet hvordan de egentlig lager amfetamin ferdig produkt fra base som er flytende?
Trenger vannfri svovelsyre eller en saltsyre-generator, samt løsemiddel som f.eks dietyleter. Vet ikke om noen enklere metoder.
Har du link til noen oppskrift
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Hvis du må stille det spørsmålet og ikke evner å finne en "oppskrift" på egen hånd er det korte svaret at du ikke bør gjøre det.
Sitat av Cr4z¥moFo Vis innlegg
Er det noen som vet hvordan de egentlig lager amfetamin ferdig produkt fra base som er flytende?
Vis hele sitatet...
Fra flytende base? Man tørker den vel?
Har jeg sagt jeg har tenkt og gjøre det? Forstår ikke en dritt kjemi, men det betyr ikke at jeg er dum uansett takk for at du bryr deg
Sitat av Cr4z¥moFo Vis innlegg
Har jeg sagt jeg har tenkt og gjøre det? Forstår ikke en dritt kjemi, men det betyr ikke at jeg er dum uansett takk for at du bryr deg
Vis hele sitatet...
Har sett et par methamphetamin instruksjonsvideoer, men langt ifra noen ekspert akkurat. Men tar man ikke basen ut av eteren elllerno sånt da?
Sist endret av Paranoid83; 30. oktober 2021 kl. 05:36.
Ren base, ligner litt på øl mener jeg

Forsto ikke spørsmålet jeg men svaret er nei

Det er bare en siste fase. ,Ikke koking . Neppe altfor komplisert men for meg er det jo det
Sist endret av Cr4z¥moFo; 30. oktober 2021 kl. 07:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Cr4z¥moFo Vis innlegg
Ren base, ligner litt på øl mener jeg

Forsto ikke spørsmålet jeg men svaret er nei

Det er bare en siste fase. ,Ikke koking . Neppe altfor komplisert men for meg er det jo det
Vis hele sitatet...
Blir ikke basen filtrert ut ifra eteren ellernosånt?
Om du hadde visst oppskriften ville du nok aldri rørt det igjen. Eneste amfetaminen jeg rører er fra apoteket. Husker jeg spurte en som utga seg for å være produsent om hvordan det lages. Han var sikkert bare en standard boms med stort ego, men husker han nevnte noe om batterisyre.
https://www.unodc.org/documents/india/ccch2.pdf

Gå til figur 6. Svovelsyre. Den direkte prosessen er jeg usikker på. Hvorfor lurer du, egentlig?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Superspurven?? Er det meg du sikter til når du uttaler deg om iq?

Har aldri prøvd lage noenting selv, og hadde aldri forsøkt det utifra noen svar jeg kunne fått her på freakforum. Hvorfor jeg lurer på det? Det skulle jeg gjerne fortalt, men når folk her allerede har bestemt seg for hvorfor... da spiller det ingen rolle hva jeg svarer
Sist endret av Cr4z¥moFo; 16. november 2021 kl. 22:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sist jeg var i besittelse av flytende base, så ble den kun tørket.