Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2920
Jeg lurer på om det det er noen som vet om det koster penger å opprette flere kontoer?
Banken jeg bruker er Sparebanken Vest, i nettbanken min ser jeg at jeg kan opprette flere kontoer via nettbanken, sparekonto, bsu, budsjettkonto, brukskonto.

Men koster dette penger? Koster det penger i året å ha flere kontoer?
Her er det snakk om konto uten kort da jeg har kort til den brukskontoen jeg har idag.
To forslag fra the top of my head:

1: Hva med å ringe banken?
2: Hva med å google?
Alexulv's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
To forslag fra the top of my head:

1: Hva med å ringe banken?
2: Hva med å google?
Vis hele sitatet...
Hver eneste gang jeg har ringt banken blir er det 30 min venting, google har jeg prøvd, men fant ikke stort ut der.
Jeg har aldri opplevd at det koster noe for å ha/opprette en konto. Jeg har vært hos 3 forskjellige banker.

Enesten som vanligvis koster noe er om du vil ha et visa kort knyttet opp mot kontoen.
Sitat av Alexulv Vis innlegg
Hver eneste gang jeg har ringt banken blir er det 30 min venting, google har jeg prøvd, men fant ikke stort ut der.
Vis hele sitatet...

Hva med å sende en e-post til banken, eventuelt troppe opp i nærmeste bank-filial for å finne ut av det du lurer på??
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Jeg har 5-6 kontoer hos Sparebanken Vest. Det koster ingenting. Det finner du forøvrig også informasjon om på siden deres.