Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 742
Ny track av meg og Silvero!
http://soundcloud.com/hodgeyboy/hodg...ero-hammerhead

Norges nye top wobbles... vet ikke om det finnes i Norge enda, men det finnes i Tyskland tror jeg xD jaja...

Check it out og gi oss no' feedback. Den er ment for å være litt repitiv, meste av Dubstep er det, så det vet vi fra før av :3
Jeg syns du er inne på noe, men det var da mildt sagt voldsomt repetitivt da!
Det er såkalt "dance floor oriented EDM". Slik at pilleknaskende partymonstre kan slå seg løs på dansegulvet og stå der å jam'e en stund uten at det skjer for mye på en gang :P L.O.L
Lag enge lyder plz.. Den lyden der har jeg hørt i så alt for mange låter før :/
Jeg like dubstep, Dvs ordentilg dubstep, ikke skrillex, å jeg har en stor interesse for alle sjangere musikk, men dette her var helt for jævligt rett og slett. beklager men blir en 1er fra meg. vet dubstep er "repetetive" men det får da for faen være måte på også.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sorry ass, fikk aldri helt taket på den wobblen. Høres ut som en typisk Skream låt jeg skipper når den kommer på.
Hvis du sikta på pillehuene var det nok i riktig retning, men jeg føler ikke helt rytmen heller :/
For at repetitivt skal bli fengende må det være et iørefallende element føler jeg, og når låta skal være så lite melodiøs stiller det større krav til perkusjonen og wobblen. De få elementene må liksom drive hele låta, men når wobblen blir såpass usynkronisert så blir det bare rot i hodet mitt.
Er bare min smak da, mulig jeg er tranghørt. Er masse veletablerte artister som wobbler langt uttafor det jeg mener er behagelig å høre på.
Sist endret av Bothrops; 20. juni 2012 kl. 18:26.
Alle wobbles'ene er hjemmelagd og trommene er selv "komprimert" @ elytsmoorhs

Vi trenger ikke overdrive... @ stianr

Jeg trenger kanskje å øve litt mer på LFO frekvenser og slikt @ Bothrops

Men fyfaen Freak, takk for all ros og støtte xD Dere er alltid så positive å snille x' D haha
Over drev ikke noe som helst sa min ærlige mening å står med den.