Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 429
Satt for et par dager sia og bestemte meg for å prøve meg en sjanger jeg aldri jeg lekt med. Så jeg kommer over electrotrashen. Ganske kul sjanger å jobbe med egentlig!

http://soundcloud.com/bloody-snort/complextroshitz

Hva syns dere foreløpig? Noen tips til hva jeg burde endre og/eller fortsette med?
Ikke helt min stil, men lydbildet sitter tett som en hanske. "Go" sampelet kan times bedre, høres ut som det er litt tomrom rett før "go" slik at den kommer et nanosekund for sent.

Hadde jeg vært deg hadde jeg funnet en mildere, mer vanilla groove som oppbygning og bruke denne beaten som takeoff kanskje 2-3 minutter ut i låta. På den måten får du den cocky synthen som en overraskelse midt i fleisen, samtidig som det ikke blir irriterende å høre på 4 minutter med skrikesynth..
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Oi! Du sier noe der! Fiksa på "go"-samplen nå! Den er også liitt høyere i volum! Ja, denne WIP-en er jo noe skal ha litt langt ute i sangen! Takk for feedback! Tips er alltid kult!