Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1323
Hei

har en lg kc 910 som jeg gjerne skulle hatt noen sanger på.

er det noen som vet om det går ann å lagre sanger fra youtube eller en annen nett side direkte til mobil? Eller om det er en annen måte å lagre sanger til mobilen fra nettet uten pc på?

takk
Vixy.net har egen nedlaster:

Windows

Macintosh
Trådstarter
ja, men jeg tenker direkte til mobil, uten pc liksom...
Jeg vil anbefale følgende:

Last ned realplayer. De har en funksjon som lar deg laste end videoer osv fra steder som youtube.

Last ned any video converter. De lar deg convertere flv ( som er formatet real gir deg) direkte til mp3 fil.

Flytt mp3-filen over til din mobil.


Håper det hjalp litt. Ellers så er det jo mye enklere og bare laste ned snagen dirkete et annet sted da..?

Edit: Oi, så ikke posten din..
Sist endret av Jazzin; 22. mai 2009 kl. 01:11.
Har du ikke kabel siden du vil gjøre det?

Hvis du ikke har fri bruk av internett, kommer det til å bli ganske dyrt for ett par sanger
jaG
Produktutvikler
Vis du bruker Firefox:

- Last ned DownloadHelper-addon.
- Last ned fra jutub
- Last ned 3GP Video Converter, crackit
- Konverter til .mp3
- Load it over!
- ????
- profit!!
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av daskelask Vis innlegg
ja, men jeg tenker direkte til mobil, uten pc liksom...
Vis hele sitatet...
Les hva trådstarter sier da!
Å! Så vanskelig vi må gjøre det da?
http://www.mediaconverter.org/
Mat inn linken til youtubefilmen, velg format, konverter, vent litt, last ned.
Men jeg gidder ikke å finne ut hvilke lydformater LG'n din støtter, det får du finne ut av selv.
Sist endret av Rolsen Royce; 22. mai 2009 kl. 02:39.
eller denne:
http://listentoyoutube.com/

Bare mate inn urlen som står på jutub og så kommer det pop-up med fil til å laste ned.
Det finnest ikke mange løsninger for å få de _direkte_ inn på telefonen uten gigantiske kostnader (med mindre telefonene din støtter WLAN).

Men om du kan koble mobilen til dataen (via BT eller USB) kan du se HER (eller her).
Sist endret av plohg; 23. mai 2009 kl. 22:58.
Trådstarter
Takk for alle svar Lg'en har wlan så det er gratis, men jeg har mac og lg støtter visst ikke mac når det gjelder usb å slik, men nå er det funnet ut av. takk så meget alle sammen