Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3162
Hei,
Har fått tips om at det skal være legendarisk sopp på øygruppen Gili utenfor bali/lombok. Noen som har vært borti dette? Er i utgangspunktet litt skeptisk til drugs i asia, og selvom det ikke finnes politi på øyene, er det dødsstraff på narkotika i Indonesia.
De fleste som blir arrestert er på flyplassen, så vær jævlig sikker på at ingen har rota rundt i kofferten/bagen din. Men sett bort i fra det så er det mye effektive og naturlige narkotika i Asia og Sør Amerika. Men jeg vil anbefale å finne ut av hva du spesifikt leter etter, utseende og effekter/bivirkninger. Har fått tilbud om å kjøpe div. sopper fra Asia/Sør Amerika har ikke hørt noe om en spesifikk sopp fra Gili. Kan jo være en god gammeldags svindel.

Det er lett å ta feil når det kommer til sopper, fint å vite at man spiser riktig.
Ja. Det finnes shroom "shops" rundt omkring hele Bali og, samt Gili som du nevner, så inntrykket mitt var og er at det er lovlig.

Vi fikk visittkortet til en som drev en shroom-shop bestående av et kjøleskap i en bakgate og et skilt som sa "Magic mushrooms!" med masse flashy farger, så det virker jo ikke som at de prøver å skjule det akkurat.

Prøvde aldri soppen på Gili, men på fastlandet spiste jeg 3 ganger på 2 uker. Thumbs up! Det er stort sett samme soppen du får begge stedene så bør ikke være noen forskjell.

Weed derimot, ikke prøv å skaff en gang, enten får du krydder eller den verste weeden du har vært borti, sikkert pga trusselen om dødsstraff.

Edit: Fant en interessant link: https://www.vice.com/en_us/article/w...ay-out-of-jail
Sist endret av Gelémannen; 29. mai 2017 kl. 14:33.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Som linken viser så er det nok en liten dæsj korrupsjon og samarbeid mellom dealer og politi. Jeg ble fortalt da jeg var på Bali at man kan risikere og kjøpe shrooms for så å bli stoppet rett rundt hjørnet av politi som skal ha penger. De samarbeider slik at alle tjener på det. Om de må sende en gringo i buret så driter de i det. Så tusentipset er; vær forsiktig