Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3506
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!
Jeg har bestemt meg for å starte på folkehøgskole til høsten. Jeg hadde egentlig valgt å gå musikk på Trøndertun folkehøgskole, men begynner å bli usikker på om jeg heller skulle valgt friluftsliv eller ekstremsport da jeg ikke har like sterk motivasjon for å drive med musikk som før. Vet det er lovlig sent å bli usikker nå, da de fleste linjene begynner å bli fulle.
Noen som har tips/erfaringer å komme med når det gjelder folkehøgskole?
Det spiller ikke så utrolig stor rolle hvilken linje du velger. Ta en telefon til skolen og hør om det er mulighet for å bytte linje, de pleier å være veldig åpne for det. Kos deg masse uansett, folkehøyskole er konge.
Jeg kjenner en kar som gikk musikk på Trøndertun, han koste seg masse, men han har en sterk og genuin interesse for musikk. Selv gikk jeg en linje som het "friluftsliv/ekstremsport" og jeg koste meg ekstremt mye, helt sinnsykt faktisk. Kan anbefales på det sterkeste. Send meg en PM, så skal jeg utdype meg litt mer.
Flere som byttet linje under året når jeg gikk på skole, null stress mann